Głeboka regeneracja włosów z efektem laminowania - jak z salonu !

Witam, 
w tym poście zwracam uwagę na moje włosy które po licznych ciężkich zabiegach fryzjerskich stały się w okropnym stanie. Przeszły one naprawdę kilka wielkich metamorfoz, czarne następnie blond teraz ciemny brąz który wygląda jednak jak typowa czerń. Tak zniszczone włosy wymagają kosmetyków naprawdę takich które działają a nie udają że działają. Takim sposobem trafiłam na niezwykłą maskę z efektem laminowania.


Maska o której mowa to wszechobecny produkt marki LOVE 2mix ORGANIC . Głównym zamierzeniem producenta jest uzyskanie efektu laminowania na włosach czyli rekonstrukcja włosów po silnych zabiegach degradujących włosy - o tak to w skrócie opiszę.
Moje włosy są zniszczone jednak od zawsze proste jak druty. Zabiegi jakie na nich przeprowadzałam spowodowały wyniszczenie się koncówek i lekkie puszenie, dlatego ten produkt stanął na mojej drodze nie bez przyczyny.

Omawiając działanie maski przedstawię troszeczkę ten produkt.
Tubka w jakiej zamknięta jest maska to minimalistyczna szata graficzna wraz z polskim opisem na tyle tubki wraz ze składem produktu. Zamykana jest na "klik" a więc bardzo szczelna.
Dzięki instrukcji użycia możemy dowiedzieć jak przeprowadzić ten zabieg bez udziału żelatyny czy innych tego typu specyfików.
Konsystencja i zapach bardzo na plus : zapach utrzymuje sie na skórze bardzo długo a konsystencja mimo że jest bardzo zbita, w kontakcie z wilgotnymi włosami staje się niesamowicie śliska przez co jej aplikacja jest znacznie ułatwiona.

Maskę nakładałam na całe włosy z odstępem  jakieś 3-4 cm od nasady włosów aby nie przetłuścić ich w przeciągu kilku chwil. Czas na jaki pozostawiłam maskę na włosach to ok. 8 min - producent zalecił minut 5 jednak ja postanowiłam zabieg troszeczkę przedłużyć.
Już podczas pierwszej aplikacji można zauważyć że produkt ten naprawdę może zdziałać cuda , ponieważ w pierwszym kontakcie z włosami staja się gładkie, śliskie i mogę je bez problemu rozczesać palcami - cieszy mnie to ogromnie !
Po upływie 8 min, zmyłam produkt z włosów i przystąpiłam do ich suszenia. Muszę zauważyć , że produkt ten chroni włosy przed szkodliwym działaniem wysokich temperatur.
Włosy tuz po wyschnięciu zachwyciły mnie swoją miękkością oraz lekkością. Produkt ich nie obciążył - sprawił że są bardzo gładkie, niesamowicie lśniące oraz w dużo lepszej kondycji.
Stosowałam ta maskę około 2 tyg i już można zauważyć pozytywne efekty które są dodatkowo trwałe.
  Z pewnością długotrwała kuracja spowoduje szczegółową regenerację i dobudowę włosów oraz wpłynie korzystnie na ich kondycję.

Podsumowanie :

Z produktu jestem bardzo zadowolona głównie dzięki temu że :

* maska nie obciąża włosów
* maska nie przetłuszcza włosów
* wpływa korzystnie na poprawę kondycji i wyglądu włosów
* nie posiada w swoim składzie silikonów,  parabenów, olei mineranych itp.
* efekty są natychmiastowe a długotrwała kuracja przynosi ogromne korzyści
* odbudowuje włosy
* jest bardzo wydajna
* cudownie pachnie
* ułatwia rozczesywanie włosów
* sprawia że włosy są lśniące i miękkie w dotyku.

Plusów można wymieniać w nieskończoność. Cenie ten produkt za jakość, cenę, wydajność i efekty które w pełnie mnie usatysfakcjonowały.
Jeżeli chcecie poznać więcej produktów tej marki lub zapoznać się z ciekawa oferta mojego ulubionego juz sklepu zapraszam na stronę :

Pozdrawiam

33 komentarze:

  1. Musi być świetna, ostatnio się nad nią zastanawiałam. Moje włosy lubią takie kosmetykiw

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy również wiele przeszły i chyba ją zakupię ;-) Trafia na listę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam już o niej, mi też by się przydała taka maska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. od dawna ma na nią ochotę, muszę w końcu po nią sięgnąć :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam jej od niedawna i naprawdę jestem oczarowana. Dla mnie prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaka jest cena ? Zachęcilas mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie przydała by się moim włosom taka maska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tej serii miałam szampon, okazał się świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy, ale zachęciłaś mnie zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta maska mnie zaintrygowała. Czytałam o niej już na innych blogach. Ciekawa jestem czy jest jej odpowiednik do włosów słabych z natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się świetnie :) chętnie bym ją sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm, brzmi ciekawie :) !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo,coś dla mnie :) Musi być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju ile ma +:) coraz bardziej mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przydałaby mi się taka maska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam i sprawdziła mi się:) Ale tak z ręką na sercu to do efektu laminowania zwykłą żelatyną moim zdaniem jej daleko, ale ma ten plus, że jest gotowa i nie trzeba się z nią tak bawić:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna maska. Ja też mam włosy w nie najlepszej kondycji, może warto wypróbować to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam szampon z tej serii, byłam z niego bardzo zadowolona, muszę i maskę kiedyś przetestować. Jeśli chodzi o nagrodę to jeszcze do mnie nie doszła, wczoraj wysłałam firmie listę kosmetyków, które wybrałam i póki co czekam na odpowiedź albo paczuszkę. Jak tylko dojdzie to dam znać. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na mnie czeka z tej firmy szampon do włosów. Zobaczymy czy też tak rewelacyjnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem pod wrażeniem Twoich makijaży:) co do kosmetyku - nie testowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Produkt wydaje się świetny:) Miałam okazję czytać recenzję jednej dziewczyny produktu tego typu z innej firmy i mnie nie zachwycił:) Ale tutaj widzę wiele plusów :) Buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam organiczne maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łał, nie znałam tego kosmetyku, wydaje się być świetny. Muszę spróbować. Dzięki za tego posta!

    OdpowiedzUsuń
  24. ahh, same pozytywy. u mnie już wisi na wish liście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oo też mam zniszczone włosy, które sporo przeszły, muszę przyjrzeć się tej masce !:)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam ją w szafce i liczę na jej mega działanie :D ale póki co musi jeszcze poczekać w kolejce ;p

    OdpowiedzUsuń