KOBO Colours Trend

Witam 
zapraszam na mój kolejny pościk z serii Pazurkowo :)
Główna rolę dzisiaj odgrywa lakier do paznokci KOBO Color Trend :)
Z lakieru jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję że w moje łapki wskoczy kilka nowych kolorków :)





Lakier dostepny jest w szafach KOBO w cenie ok. 10zł  - jest to naprawdę bardzo niedużo a trwałośc przynajmniej w moim przypadku po dodaniu topu Golden Rose to około tygodnia !
Sama byłam w szoku jak przez wiele dni moje pazurki były w pieknym fioletowo-metalicznym kolorze :)
Lakier ma naprawdę bardzo intensywny kolor, 1 warstwa wystarcza na dokładne pokrycie paznokcia kolorem, ja z reguły daje dwie warstwy aby mieć pewność że nie będzie żadnych prześwitów.
Zdobienie wykonalam przy użyciu glittera opalizującego oraz farbek OUMAXI :)
Jak Wam sie podoba ?
Macie ten lakier ?

27 komentarzy:

  1. Ładne mani, takie drapieżne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam fiolety na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny niespotykany kolorek, takiego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana, twórcze podejście bardzo Ci się udało. Sam fiolecik też by ładnie wyglądał,ale z tą panterką to tak bardziej drapieżnie

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownyyyy kolor, takiego właśnie szukałam :D
    a manicure cud miód i orzeszki :D panterka ślicznie wygląda na pazurkach na tym tle

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za tym kolorem, wyszedł w mani bardzo dobrze:) i ta wytrzymałość!

    OdpowiedzUsuń
  7. trwałość to ogromny plus lakieru.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj a na pewno się odwdzięczę;)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam fiolet na pazurkach. Ten jest naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor i śliczna ta panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny masz kształt paznokci :)
    oczywiście zdobienie też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fioletowa panterka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow nie sądziłam, że będzie aż tak trwały. Tydzień to naprawdę dużo :) Śliczne ozdobione paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor i zdobienie w panterkę.wszystko ładnie polaczylas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mani urzekł mnie! strasznie mi isę podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing manicure!! I love it!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne paznokcie. Te wyżej i również te w innych postach. Wiele pracy z tym ale efekty są rewelacyjne. Dodaję od razu do obserwowanych by móc być an bieżąco z Twoimi pracami. Pozdrawiam !
    Mój blog : http://credo-in-virtute-tua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor ma bardzo ładny
    zdobienie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pazurki cudo!!!! Kokorki super połączone , bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakierów z Kobo nigdy nie miałam. Ciekawy ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta panterka bardzo mi się podoba :)
    a kolor Kobo jest cudny.

    OdpowiedzUsuń