Pazurkowo czyli ozdoby do pazurków

Witam, dzisiaj post w którym zaprezentuje dobrze Wam znane akcesoria do paznokci czyli cyrkonie i złota holograficzną nitkę, tasiemkę. Obydwa dodatki do paznokci znajdziecie w sklepie bornprettystore.com 

Pewnie nie wiecie ale zajmuję się również stylizacja paznokci żelowych, sa to moje pierwsze kroki w tym kierunku dlatego myślę że łagodnie je potraktujecie :)

Najpierw zaprezentuję popularną i lubianą złotą holograficzną tasiemkę, która jest lepka od spodu, czyli używając ją bezpośrednio na paznokieć pomalowany lakierem sama przyklei się do płytki i wystarczy użyć dowolny top coat i mamy cudowną i trwałą stylizację.
http://www.bornprettystore.com/nail-striping-tape-design-lines-color-available-p-231.html
 
W asortymencie sklepu możecie znaleźć mnóstwo kolorów tych tasiemek, od w/w złotych, po przez srebrne , zielone, różowe, holograficzne - co tylko dusza zapragnie.
Tasiemka doskonale nadaje się do paznokci żelowych i wystarczy jedna, cienka warstwa aby ją całkowicie pokryć. Uwielbiam ją <3
Możecie zobaczyć jak się tasiemka sprawuje w akcji i cudownie mieni . Jak Wam się podoba ?

_____________________________________________________________________________

Kolejna sprawą sa 1.5mm cyrkonie - no idealne do delikatnych paznokci french, oraz małej płytki na której standardowe rozmiary diamencików wyglądają przesadnie. 
U mnie te cyrkonie zagościły właśnie w skromnej stylizacji french oraz makijażach . 
Na stronie do wyboru jest 12 kolorów cyrkonii, pakowanych po 100 sztuk w woreczek strunowy. Na pierwszy rzut oka wyglądają niebywale delikatnie dlatego są idealnym i subtelnym dodatkiem do zdobień paznokci. Nie są to jednak cyrkonie Swarovskiego jednak uważam że świetnie się mienią i dają cudowne efekty . Zobaczcie same :
http://www.bornprettystore.com/100pcs-15mm-colorful-rhinestone-acrylic-nail-colors-p-4995.html
Mam nadzieję że przychylnie potraktujecie te stylizacje :)

 Wasze zakupy mogą uzyskać 10 % rabatu na całe zakupy :) Wystarczy że podczas składania zamówienia wpiszecie unikalny kod : XDSQ10 , dzięki temu zaoszczędzicie pieniążki na następne zakupy :) 

39 komentarzy:

  1. Chciałabym taką tasiemkę :)) Te pierwsze paznokcie są boskie♥

    OdpowiedzUsuń
  2. te pierwsze pazurki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zdobic paznokci nei potrafie...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdobienia :)
    kiedyś jeszcze w technikum co tydzień miałam inny wzór na paznokciach,teraz już od paru lat nie mam czasu na zdobienia przy 2 dzieci

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie te pazurki wyglądają ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Te tasiemki mnie kuszą, ale jakoś nie mogę zebrać się, żeby je zakupić. Pewnie jakbym gdzieś w sklepie się na nie natknęła to od razu byłby moje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tasiemka raczej nie w moim guście, ale cyrkonie jak najbardziej!:) Piękne pazurki :) Buziaki i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta tasiemka ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają te tasiemki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sobie taką tasiemkę sprawić :) Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne są te pierwsze paznokcie Gosiu! Muszę zaopatrzyć się w takie tasiemki. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie super! Delikatne eleganckie jeszcze te cyrkonie... bomba!

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne paznokcie, mam taka tasiemkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne pazurki ,lubie podziwiac rozne prace na paznokciach ,sama jednak nienawidze malowac paznokci ,mam kilka lakierow tylko i zero talentu w dziedzinie ladnego malowania i ozdabiania .

    OdpowiedzUsuń
  15. perelki czy diamenciki zamiast tej folii

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ślicznie, zawsze nie mogłam nigdzie znaleźć takich tasiemek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dostałam ostatnio propozycję współpracy od tego sklepu bornprettystore, wybrałam sobie naklejki wodne i płytkę do wzorków, szkoda, że nie zdecydowałam się na jakaś tasiemkę, ale może kiedyś sobie kupię, bo tanie to bardzo. :)
    Dzisiaj otrzymałam przesyłkę z nagrodą, trochę dłużej musiałam poczekać, bo akurat nie mieli w asortymencie szamponu Love2Mix Organic z papryczką chili, na którym mi zależało. Ale już wszystko mam w domu. Dziękuję Ci jeszcze raz za taką wspaniałą wygraną. Mogłam sobie wybrać dowolne kosmetyki i wysyłka była gratis. Kontakt z przedstawicielką sklepu znakomity. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie mieszaniny na paznokciach, kilka kolorow, nieregularnie pomalowane tak jak pierwszy manicure, super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta tasiemka. Jak będę miała więcej wolnego czasu to sobie kupię i będę próbowała zdobić nią paznokcie. Ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie cyrkonii brakuje wśród moich ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te tasiemki :) Mają dużo zastosowań:)

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie używałam tych tasiemek..pora to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie *.* jak na początki żele idealne ;) oby tak dalej!
    Tasiemki również ciekawe, dają śliczny efekt ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam 3 nowe tasiemki, co do cyrkonii mam ich sporo bo lubię takie świecidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mega mi sie podoba ozdoba srodkowego paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym umieć bawić się z pazurkami, ale nie mam do tego zwyczajnie cierpliwości :(Wolę makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  27. tasiemka szczególnie mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu, super Ci to wychodzi, piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te tasiemki to świetna sprawa, muszę je gdzieś kupić:P

    OdpowiedzUsuń
  30. uroczy ten kobaltowy lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Lovely blog,I follow you now,hope you can follow me too :)

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń