Zielono mi :)

Witam, 
w tym poście zaprezentuje prosty , raczej klasyczny makijaż z zielenią w roli głównej.
Nie pamiętam nawet jakich cieni użyłam do tego makijażu jednak mogę stwierdzić że nawet troszeczkę lubię się w tym kolorze.

Ostatnio tracę natchnienie na wykonywanie makijaży, na bloga.....nie wiem czy zbliża się przesilenie wiosenne i mam taki stan umysłu czy po prostu się starzeję :)

Dużo czasu zajmuje mi planowanie mojej imprezy urodzinowej która juz niebawem ....ahhh doczekać się nie mogę :)

Nie marudzę....zerkniijcie na makijaż oka z bliska :

Kreseczka to mi się nie udała ale myślę że przymkniecie na to oczy :)

Powiedzcie jeżeli lubicie do mnie zaglądać, o czym chciałybyście poczytać, jakie makijaże wykonać, czy jakieś tutoriale może...
Zainspirujcie mnie !!! <3

Zapraszam na mój profil na instagram :) Powoli się tam zadomowiłam i chcę Was mieć wszystkich w jednym miejscu :)

45 komentarzy:

  1. Osobiście jakoś nie przepadam za zielenią ale widzę że jednak może pięknie wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudna zieleń, szczególnie ten odcień w zewnętrznym kąciku ;))
    piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Bardzo fajny odcień zieleni! Taki świeży! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielenie w makijażu to nie moje kolory jednak, ale ten makijaż bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bardzo mi się podoba! Kiedy obchodzisz urodziny? Ja już w ten piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż przepiękny jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ta zieleń:) nie przesadzaj z tą nieudaną kreseczką! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi tak brzydko w zielonym :(

    OdpowiedzUsuń
  9. mimo że nie lubię zieleni to na Twoją propozycję bym isę skusiłą

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta zieleń, elektryzujący make up.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się na intensywna zieleń :) Ja siebie średnio lubię w zieleni, zarówno na oku jak i na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ale pięknie kolory dobrałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej piekny! ta zielen jest sliczna i Tobie bardzo pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale :) uwielbiam zieleń na powiekach :) !

    OdpowiedzUsuń
  15. ale Ci ładnie w zielonym!:) U mnie zielony strasznie zagłusza( nie wiem czy to dobre słowo):D moją zieloną tęczówkę oka:(

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny i pasuje do koloru Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zielony to mój ulubiony kolor, choć to prawda, ze w makijażu razem z niebieskim potrafi wyglądać nie ładnie, czasem nawet tandetnie. Ale Ty wykonałaś pięknie ten makijaż, dodałaś zieleni takiej szlachetności, śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny odcień zieleni, taki żywy :) makijaż bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię u siebie zieleni, ale ten makijaż jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja najchętniej poogladałabym u Ciebie tutoriale makijaży krok po kroku. Tak żebym później wiedziała jak odtworzyć Twój makijaż na własnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna zieleń i świetnie wyglądasz w takim makijażu:)
    Jestem też pod wrażeniem jak fachowo podkreśliłaś brwi. Wyglądają idealnie! :)
    Milutko u Ciebie, więc pędem dodaję do obserwowanych. Miło mi będzie jeśli również zechcesz mnie odwiedzić :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym chociaż raz w życiu mieć taki piękny makijaż jak Ty♥

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zwykle perfekcyjny make up :) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie widziałam tak pięknie zmalowanego oka w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana wyjątkowy makijaż;) cudnie Ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie w nim wyglądasz i oczywiście cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekny makijaz i oczywiscie ,ze lubie tu zaglądać! A Twoje makijaze sa swietne i az mi trudno uwierzyc,ze nie masz natchnienia...a moze czasem warto odpoczac chwile od blogowania ?po to by wrocic z nowa energia:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaz :) Dodaje do obserwowanych i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem pod wrażeniem :) podobają mi się Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana wiesz, że uwielbiam Twoje makijaże :) Ten jest idealny i ta zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  31. zieleń to zupelnie nie moja bajka, ale makijaz wykonany jest mistrzowsko ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny !! bardzo lubię Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gosiu, pięknie Ci w tym kolorze! Bardzo podoba mi się Twój makijaż, mimo iż cienie zielone nie są moimi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo Ci ładnie w zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudo :) Ostatnio mam "fazę" na zielone makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny makijaż ;) bardzo odważny ale świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekny zielony cien i caly makijaz

    OdpowiedzUsuń
  38. nie przepadam za zielenią, ale tutaj wygląda bosko!:)

    OdpowiedzUsuń