Fioletowa fantazja

Hey, 
dzisiaj makijaż wykonany cieniami INGLOT oraz Golden Rose. Makijaż całkiem zwyczajny widoczny w sieci od dawien dawna. Ja uwielbiam tak prezentowane makijaże dlatego biorąc pędzle w dłoń sam się taki właśnie stworzył.
zapraszam do przyglądania się mu z bliska :)


Makijaż bardzo fantazyjny a jednak nie zbyt udziwniony jak na mnie przystało :)
Fajnie prezentuje się do zielonej tęczówki - bo wiadomo fiolet to idealny kolor dla zielonych oczu.
Delikatny róż Golden Rose z paletki która opisałam TU oraz INGLOT MATTE #375w połączeniu z satynowym fioletem cos fluo z którego nr zniknął i nie mogę go pokazać :/
Jednak zestawienie kolorystyczne wg mnie bardzo ciekawe :)
Jak Wam sie podoba ?


43 komentarze:

  1. kocham fiolety na oczach! u mnie średnio to wygląda co prawda,ale i tak się nie poddaje;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zapierający dech w piersi wręcz :D Jestem nim zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Padam na kolana przed Twoim talentem!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wygląda jak wygenerowany komputerowo ;) Kolory obłędne! Chylę czoła...

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ty możesz pisać,że to całkiem zwyczajny makijaż?! toć to piękność!

    OdpowiedzUsuń
  6. słów mi brak! kolory są NIEZIEMSKIE a cały makijaż po prostu PIĘKNY! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowity.ten fiolet tak energetyzuje resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mrau, jest moc! Wygląda tak trójwymiarowo, bomba! I jaka krecha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe kolory !! ;* naprawdę cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czadowe kolory!!!! Jestem pod wrażeniem ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam fiolety <3 makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny! Fiolety na oczach uwielbiam zawsze :-) Jestem pod wrażeniem oddania kolorów na zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Kojarzy mi się z ilustracją z jakiejś baśni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda perfekcyjnie! Nie moje kolory na pewno, ale wykonanie genialne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny !! fantastyczne rozświetlenie środka powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne neony!środek jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię tego typu makijaże :) Ty wykonujesz je niesamowicie precyzyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest piękny!!! Cudowny, kojarzy mi się ze skrzydłami motyla. :)
    Sama mam zielone oczy ale bałabym się użyć takiego fioletu, zwykle korzystałam z ciemnych kolorów, ale skoro piszesz, że pasuje.... to może spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie;) strasznie mi się podoba zwłaszcza środek;) IDEALNIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny! Wiem o tym, że dla zielonej tęczówki najlepsze fiolety ale ja jakoś nie umiem się malować w tej kolorystyce za bardzo :( nie podoba mi się tak jak np w brązach.. czy zieleni.. Może po prostu nie trafiłam jeszcze na fioletowy taki którym bym była oczarowana.. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ach! pięknie!
    jestem ogromnie ciekawa jak bym wyglądała w takim makijażu...

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy Twój makijaż jest boski, ale ten po prostu zapiera dech w piersiach!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  24. FANTASTYCZNA FIOLETOWA FANTAZJA!! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny, wygląda magicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawno nie widziałam aż tak elektryzującego makijażu. Jest intrygujący i niebanalny. Wykonanie niezwykle staranna. Jestem pod ogromnym, ogromnym wrażeniem. Chętnie zobaczyłabym, jak prezentuje się z całą twarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie wiem jak Ty to robisz, że każdy makijaż wychodzi Ci tak perfekcyjnie! Oglądam, wzdycham i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń