Glamour makeup by Glazel Visage

Witam serdecznie, 
dzisiaj zapraszam Was na krótką prezentację kutowych już z resztą wieżyczek cieni sypkich Gazel Visage. Jest to kosmetyk mogę rzec - DOSKONAŁY , dlatego zasługuje na chwilę uwagi. 
Oczywiście wykonałam dla Was również makijaż , prosty, szybki - w 5 min :) Być może kogoś z Was zainspiruję :) 

 Wieżyczkę jaka posiadam ja, jest w bardzo eleganckiej, klasycznej tonacji. Jest zwana GLAMOUR i posiada wszelkie odcienie złota, miedzi, burgundu a nawet klasyczną czerń. 
Cala wieżyczka posiada cienie sypkie mocno połyskujące. 
 Można o niej naprawdę bardzo dużo dobrego napisać. 
Na szczególną uwagę zasługuje fakt, iż jest bardzo mocno napigmentowana. Bez względu czy jest to cień jasny czy ciemniejszy, pigmentacja zawsze taka sama. Bardzo to doceniam ponieważ zdarzają się produkty które wypuszczane sa partiami i często niektóre partie sa felerne i nie pokładają się z obietnicami producenta. Zasięgnełam informacji i dowiedziałam się ze wszystkie wieżyczki dostępne w sprzedaży sa dokładnie tak samo mocno napigmentowane i wykazują takie same właściwości jak ta którą posiadam ja. 

Prócz walorów estetycznych jakie możecie zobaczyć na zdjęciu obok, wieżyczka posiada kilka atutów praktycznych tzn : nie wymaga dużego miejsca aby ją przechowywać, każdy kolorek jest ze sobą tak połączony że nigdy nie zgubimy żadnego z tych cieni. Wieżyczka jest bardzo stabilna przez co nie muszę się obawiać że się w akcji przewróci i utraci całą cenna zawartość :)



Kolorki na skórze wyglądają bardzo ciekawie, odcienie wprost idealne do makijaży wieczorowych a nawet ślubnych - dla Pań lubiących wyróżniać się z tłumu . Bardzo ciekawy efekt można uzyskać z jej użyciem.
Z tematów praktycznych to mogę powiedzieć że cienie bardzo dobrze ze sobą współpracują oraz z cieniami nie pochodzącymi z tej wieżyczki. Idealnie się "kleją" do powieki i nie znikają w przeciągu kilku minut.
Na skórze bez bazy utrzymują się naprawdę bardzo długo, a wiadomo dodacie bazę ten czas się znacznie wydłuży :)
Jedynym problemem dla niektórych może być to że cienie troszeczkę się obsypują, wiadomo cień sypki , ale mały trening nauczy jak się z takimi kosmetykami obchodzić.
Wieżyczkę uważam za absolutny hit i z pewnością poznam jej pozostałe kolorowe siostrzyczki :)



 Cenowo to chyba 49zł za szt w promocji , cena regularna to około 80-90zł ale naprawdę warto !
http://glazel.pl/static/pol/cienie_sypkie.html

30 komentarzy:

  1. Makijaż jest piękny !
    Kolory w wieżyczce są bardzo ciekawe i jak pięknie się błyszczą

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne kolorki!Chyba chciałabym wszystkie! a Twój makijaż jest genialny!Widzę Cię w przyszłym roku na Mistrzostwach Polski w Makijażu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jak zawsze rozkłada mnie na łopatki! Jesteś genialna :)
    I chyba już to kiedyś mówiłam, ale uwielbiam Cię w tych ciemnych włoskach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyraziście, ponętnie i seksownie!! wow

    OdpowiedzUsuń
  5. chciała bym tak wyglądać...
    skoro jesteś specem od makijażu może doradziła byś jak ukryć moja zmarszczkę na czole? moje geny mi ją zafundowały ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż oszałamiający, cienie są bardzo fajny mamy kilka kolumn w salonie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż w 5 min... hmmmm niestety ja tak nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna pigmentacja i ładny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te wieżyczki :) makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż który wykonałaś - mega! Bardzo mi się podobają te cienie, choć ich cena niekoniecznie :P bo jak rozumiem, jeden kolor kosztuje ok. 50zł?

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu cudnie! ja uwielbiam wieżyczki glazela, dzięki nim makijaż jest naprawdę niesamowity!I bardzo mi się podoba, że tym razem użyłaś ciemnej strony mocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż śliczny! Wieżyczki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny! Też mam tę wieżyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny makijaż, jest taki "z pazurkiem" i śliczne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. praktycznie same zalety! i jak makijaż wygląda - szałowo!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Popieram - są fajne i piękne ;))) mam tę samą wieżyczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :) zapraszam do siebie http://probeczki-opinie.blogspot.com/ :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś w takie wieżyczki łączyłam cienie Inglota : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne kolorki, a Ty potrafisz świetnie je wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. makijaż w 5 minut mówisz? heheh chciałabym :) te wieżyczki też, pięknie błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubie wiezyczki Glazel,sa super :) jednak mnie nie zadowala opakowanie,zdarzylo mi sie odkrecic zamiast tego koloru co chce przy okazjizupelnie inny i rozsypac ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą samą wieżyczkę !! :))) uwielbiam ją <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle czasu mnie nie było a Ty czarna! :) Bardzo ładnie Ci w tym kolorze, pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. no kolory zachwycają , a w makijażu robią jeszcze większy zachwyt ;)

    OdpowiedzUsuń