Green Glitter

Witam, 
dzisiaj prezentuje kolejny makijaż  - ależ mam wenę twórczą ostatnio :)
Makijaż, łatwy i przyjemny, idealny na wiosnę. Mimo moich zielonych oczu dośc dobrze się w nim czułam , aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że wielu osobom do gustu może nie przypaść bo zieleń nie jest zbyt lubiana a na pewno rzadko używana w makijażu. 
Ja użyłam ostrych soczystych barw oraz delikatnych rzęs pochodzących ze sklepu KKcenterHK .


 Zdjęć będzie niewiele ponieważ chcę przedstawiać makijaże zwięźle a nie powielać kilkudziesięciu takich samych lub bardzo zbliżonych do siebie ujęć. Mam nadzieję że taka forma prezentacji Wam odpowiada. 


 Rzęsy użyte w makijażu pochodzą jak wspominałam ze sklepu kkcenterhk, są to rzęsy 100% syntetyczne, lekkie aczkolwiek pasek do którego doczepione są rzęsy jest dość gruby, transparentny, który po pokryciu go eyelinerem staje się całkowicie niewidoczny. 
Bardzo delikatne, nie przeszkadzające, nie podrażniające.  Dla fanek naturalnego efektu wprost idealne.
Uwielbiam wszelkie sztuczne rzęsy dlatego i te będą często gościć w moich makijażach. 
 
Dziękuję Wam za odwiedziny mojego bloga, do każdej z Was zawitam (z małymi opóźnieniami ale o Was nie zapominam).
Miło że mam dla kogo wykonywać takie prezentacje makijażowe :)

42 komentarze:

  1. Ale nasycona zieleń, znów cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu cóż za piękna zieleń:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna soczysta zieliń ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ssssssssssoczysty i apetyczny :) rewelacja! tez mam zielone oczy i tez lubie zielony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to sie nazywa hipnotyzujące spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czasem w makijażu stosuje zielenie:) Efekt jaki uzyskałaś jest po prostu boski!

    OdpowiedzUsuń
  7. przecież zieleń jest pięknym kolorem,pasującym na wiosnę,a szkoda,że tak mało wykorzystywana.. pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak mi się podoba ten zielony soczysty odcień !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, przecudny makijaż i niesamowite kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna gra cieni. Zieleń rewelacyjnie wykorzystana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki piękny kolor, niesamowity efekt:-)
    masz Kochana wenę nie da się ukryć:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow co za neon daje po oczach.
    typowo wiosenny makijaż,ale dla odważnych

    OdpowiedzUsuń
  13. zieleń jest cudna,ale tą kreską fantastyczną mnie zabiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiaczku...to jest magiczne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow jaki piękny,błyszczący kolor zieleni no i ta kreseczka jednym słowem:Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG :o cóż za piękna zieleń.
    Uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ! piękny :) uwielbiam zielone makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko jaka śliczna zieleń !!! Pięknie !

    Zapraszam do siebie :)
    www.katarzyna-gawrysiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. oj , widzę szaleństwo , zazdroszczę talentu :) Klasa sama w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie :)) z chęcią oddałabym się w Twoje ręce hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. obłędna ta zieleń!
    a makijaż jak zawsze perfekcyjny ;) super
    niesamowicie nasycone kolory

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham ten makijaż! już na fb się nim zachwycałam jest taki kosmiczny mega mega mega!!!! Skąd jest ta zieleń?

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW i nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ciekawe jakby wyglądał na mich również zielonych oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo...te same rzęski co ja mam:)
    ta zieleń jest magiczna <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam zielony cień, ale nawet nie wiem po co kupiłam w dodatku w takim smętnym odcieniu i tak sobie leży...:)
    Ale to co zrobiłaś na swoich powiekach jest magiczne, ta zieleń i precyzja... jej , no stara baba jestem więc powiem tylko - podoba mi się , bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O kur... ka blaszka! Przepiękna zieleń! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsze skojarzenie- Green Lantern! Nie pytaj dlaczego, bo sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama ciekawa jestem skąd takie skojarzenie ale brzmi ciekawie hehehe

      Usuń
  29. Rewelacyjny wiosenny makijaż:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń