Logomania

Witajcie, 
dzisiaj na odmianę post nie makijażowy a paznokciowy. 
Jak wiadomo parcie na markowe logo w odzieży i tam gdzie się tylko da jest ogromne. Światowi projektanci są pionierami w tej dziedzinie dlatego ich loga sa powszechnie wszystkim znane. 
 Żeby nie było nudno że markowe logo widnieje tylko w odzieży i dodatkach no i kosmetykach ktoś wpadł na genialny pomysł umieszczenia takich logo na pazurkach.
Dla mnie pomysł bomba - dla Was - się okaże. Posiadam karuzelę takich właśnie ozdób(takich i nie tylko) które są wykonane z miękkiego metalu o złotym kolorze. Jestem nimi wprost oczarowana !

Karuzela ozdób prezentuje się następująco :
http://www.banggood.com/Wholesale-12-Shapes-3D-Nail-Art-Gold-Metal-DIY-Sticker-Design-Wheel-p-16248.html
Znajdziemy w niej śnieżynki, gwiazdeczki, koronę, parasol, kokardkę, motylka oraz logo : Dior, Chanel, Gucci oraz króliczka Playboya, który jest niewielki i nie wygląda jak te które można znaleźć na allegro.
http://www.banggood.com/Wholesale-12-Shapes-3D-Nail-Art-Gold-Metal-DIY-Sticker-Design-Wheel-p-16248.html
Ozdoby te jak widzicie znajdują się w karuzeli i jest ich naprawdę dość dużo. Ja początkowo zastanawiałam się jak je wykorzystać aby pokazać ciekawe zdobienie a zarazem nie pokazać ich w sposób tani i nie efektowny. Postanowiłam że pokażę je tak :) (niektóre ozdoby)
Logo channel i gucci wymaga naprawdę minimalistycznego zdobienia a wtedy efekt jest niesamowity. Ja osobiście nie jestem zwolennikiem paznokci takich "tanich" czyli takich co wyglądają na zrobione byle jak bez smaku. Lubie paznokcie oryginalne i dlatego te ozdoby musiały u mnie zagościć  :)

Ja użyłam je do manicure malowanego lakierem ale doskonale sprawdzają się do zatapiania w żelu czy akrylu. Są bardzo cieniutkie dlatego nie odstają od paznokcia. Ciekawa jestem Waszego zdania w temacie takich właśnie ozdób.
Ich cena to 2,07$ a więc naprawdę nie wiele bo w przeliczeniu jest to około 6 zł :)
http://www.banggood.com/Wholesale-12-Shapes-3D-Nail-Art-Gold-Metal-DIY-Sticker-Design-Wheel-p-16248.html 





33 komentarze:

  1. jakie ekskluzywne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne te dodatki w postaci logo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne estetycznie pomalowane paznokcie. Co do ozdób to zależy co kto lubi. Mnie by chyba nie cieszyło tego typu zdobienie na moich paznokciach. Bo i po co...? Ale klientka jakby sobie zażyczyła to ależ owszem. Ogólnie nie najgorzej to wygląda. Już widziałam i robiłam wiele zdobień paznokci mój blog jest ich pełen. Ale jeszcze z tych konkretnych ozdób nie korzystałam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądają :)
    _____________________
    www.perfectsklep.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne :) niesamowicie to wygląda na paznokciach !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny niebanalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne dekoracje i pięknie ozdobione paznokcie :) U Ciebie na blogu jak zawsze "same piękno" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę nieźle wyglądają z tymi ozdobami:)orginalnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super :D Ale nie na moje paznokcie takie pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba się skuszę, bardzo fajnie się prezentują te ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz cudny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  12. O super . I jakie Ty masz piękne paznokcie :) Moje ostatnio się połamały :/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale superowe :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Ci to wyszło Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. chanel jest świetny!
    szkoda,że króliczek jest taki malutki :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Na logo raczej nie zdecydowałabym się.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę takie ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsza rzecz - nie odstają od paznokcia:) Bardzo lubię takie ozdóbki, ale większość nie wytrzymuje długo, odstają a więc i podczas codziennych obowiązków szybko odpadają.

    OdpowiedzUsuń
  19. to prawda, nie odstaja....dobre pod zel wtedy nie odpadna wcale ale wiadomo zelowych paznokci nie kazdy lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt super ;) chciałabym mieć takie zdolności do malowania paznokci :)) fajnie, że nie są odstające i łatwo się je zatapia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie zwracam uwagi na metki i loga, wybieram to co mi się podoba wizualnie. Ale paznokcie rzeczywiście wyglądają świetnie, mogę nawet napisać że to taki luksusowy manikiur ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zabawne paznokcie :)
    podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście markowe emblematy jakoś mnie nie kręcą, ale pozostałe wzory z karuzelki- gwiazdki, śnieżynka czy parasolka są cudne i sama bym z chęcią przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń