Makijaż Glamour krok po kroku

Witam serdecznie, 
przepraszam za dłuższa przerwę ale niestety praca znów pochłonęła większość mojego czasu. Dlatego dzisiaj mam dla Was tutorial makijażu Glamour czyli elegancki i na wiele okazji.
Makijaż ten wykonałam z użyciem rewelacyjnych kosmetyków Makeup Atelier które znajdziecie w sklepie mekam.pl .

Zapraszam na tutorial
Muszę zauważyć że ten makijaż a konkretnie te cienie aplikuję bezpośrednio na powiekę pokrytą podkładem i delikatnie przypudrowaną ! Cienie są bardzo wysokiej pigmentacji dla tego użycie bazy nie jest zupełnie potrzebne a kolory mimo wszystko niebywale intensywne !
1. Na początku skorygowałam moje niesforne brwi i rozświetliłam luk brwiowy .
2. Wewnętrzny kącik oka rozświetlam najjaśniejszym cieniem z paletki MAP T19.
3. Zewnętrzny kącik oka zaznaczamy najciemniejszym cieniem z paletki T19
4. Zaraz po ciemnobrązowym kolorku nakładam cień kilka tonów jaśniejszy , kolejny z paletki T19.
5. Środkową część powieki pokrywam cieniem koralowo-brązowym
6. Część powieki pomiędzy cieniem z pkt.2 a pkt.5 pokrywamy cieniem w kolorze łososia/brzoskwini.
7. Rozcieram granice pomiędzy poszczególnymi kolorkami. Linie wodna oka rozjaśniamy białą kredką.
8. Powyżej ciemnobrązowego cienia na zewnętrznej części powieki aplikujemy brązowo-koralowy kolor. Blendujemy. Dzięki temu uzyskamy miękkie przejścia pomiędzy kolorkami
9. Wzdłuż linii rzęs dolnej powieki aplikujemy dowolny cień z paletki, w moim przypadku jest to cień najciemniejszy.
10. Na górnej powiece robimy kreske eyelinerem w stylu kociego oka.
11. Tuszujemy rzesy i gotowe !

Makijaż glamour to makijaż jak wspominałam na wiele okazji, może i Wy zechcecie go wypróbować ?
Oto paletką którą wykonałam ten makijaż :

Mam dla Was paletke MAP w odcieniach fioletu, korektor i błyszczyk do ust!
Zapraszam na fb i do wzięcia udziału w zabawie :)
https://www.facebook.com/GosiaMakeup/photos/a.174149286042474.6720.174140319376704/233922410065161/?type=1&theater

Link do konkursu : https://www.facebook.com/GosiaMakeup/photos/a.174149286042474.6720.174140319376704/233922410065161/?type=1&theater

zapraszam, konkurs tylko do niedzieli !!!!!!

Zapraszam do zapoznania się z szeroką ofertą sklepu mekam.pl   oraz profilem na fb : https://www.facebook.com/sklep.mekam?fref=ts


31 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba! tak w ogóle to ten makijaz zmienił totalnie Twój kształt oka w migdałek :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż !
    Połaczenie kolorów wygląda niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta Twoja paletka ;) a makijaż ślicznie Ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się zdziwiłam, że wykonałaś ten makijaż przy użyciu jednej paletki :) Super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taka niepozorna paletka a jaki piękny makijaż,jestem w szoku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt, super krok po kroku !

    OdpowiedzUsuń
  7. wow cudo! wogole podoba mi sie Twoj blog jest oryginalny...dodaje do obserwowanych:) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za różem-koralem na powiece, ale tutaj prezentuje się mega...!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miły komentarz :) Przepiękny makijaż :) Z miłą chęcią dołączam do Twojego grona obserwatorów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem ładny , bardzo elegancki ;D akurat jest u mnie mama i powiedziała że chciałaby żebym ją tak pomalowała przy najbliższej okazji ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny , uniwersalny makijaż :) Bardzo mi się podoba. I te rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny!Boże jaki Ty masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny! ogromnie mi się podoba, lubię taka kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękny makijaż! kurcze czemu mi nie wychodzą tak wyraziste kolory jak ja robie zdjęcia :/ chyba mam za kiepski aparat :(

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie:) Gdyby tylko umiała taką kreskę zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak się czaje na te palemki :d

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za cieniami tej firmy są według mnie dużo mniej napigmentowane od zwykłego kobo czy Inglota. Ładne, delikatne oczko w sam raz na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śmiem twierdzić że to makijaż idealny *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczności!! <3 cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. So wearable and so sultry! I love it, this will be so good with an all black outfit! Great job!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż! Muszę przysiąść któregoś dnia i skorzystać z tutorialu bo chciałabym tak pięknie malować się do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny makijaż:) te paletki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie, uwielbiam Twoje makijaże :) / Zapraszam Cię na konkurs lub rozdanie z okazji 1 urodzin mojego bloga , zapraszam :) - http://bluebrush87.blogspot.com/2014/03/1-urodziny-bloga-czyli-konkursy-i.html

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi sie, a luk to masz perfekcyjny !

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam makijaże w tym stylu :-) bardzo elegancki i perfekcyjnie wykonany :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę fajny stepik! Twoja propozycja przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjny! Kolory,które uwielbiam a do tego robota majstersztyk! Szkoda, że nie mam takiego talentu do malowania oczu, bo chętnie bym skopiowała na sobie ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń