Neon Spring Makeup

Witam, 
jak mija niedziela? U mnie dużo słoneczka - idealna na wiosenne spacery :)
A że pogoda z chwili na chwilę się poprawia, mam dla Was nowy makijaż "Neon Spring" - jest to tęczowe zestawienie cieni w makijażu nie awangardowym - tylko właśnie nawet wyjściowym (dla tych co kochaja kolory na powiekach) .
Makijaż nadzwyczaj banalny, mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu :) 


Zapraszam na tutorial :)
1. Standardowo baza pod cienie, u mnie Urban Deacy - jest rewelacyjna !!!!
2. Czarnym cieniem robimy zarys całego makijażu oka.
3. Na środek powieki nakładamy turkusowy pigment.


3. Wewnętrzny kącik pokrywamy cieniem żółtym.
4. Dolną powiekę podkreślamy cieniem pomarańczowym.
5. Wyciągnięcie i jednocześnie zakończenie dolnej powieki nnalezy do neonowego różu.
6. Rozcieramy granice między każdym kolorkiem cienia.
7. Wykonujemy standardowo czarna kreseczkę na górnej powiece.
8. Tuszujemy rzęsy

Efekt końcowy w pełni mnie usatysfakcjonował i cały dzień gości na mojej face :)

A tutaj ten sam makijaż ale sztuczne rzęski z których nie do końca jestem zadowolona jak i z efektu ha ha :)
Efekt subtelny, delikatny . Rzęsy są plastyczne i idealnie dopasowują się do kształtu oka.
Polecam dla tych którzy lubią delikatne efekty :)


45 komentarzy:

  1. REWELACJA:) ogromnie mi się podoba;) oj powiało latem....SUPER kolorki a rzęsy!!!!! mega

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ! Jakich cieni użyłaś bo jestem bardzo zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny! Gosiu a co to za neonowy roz? Jakiej marki uzylas cieni?

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!! jaki śliczny !! piękne kolory !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. S-U-P-E-R!!! Uwielbiam takie kolory. Dzięki za podpowiedź, wiem już, co często będzie gościć na moich powiekach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny! Co to za sztuczne rzęsy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo pięknie, iście wiosenny makijaż!
    ja na co dzień nie byłabym taka odważna aby w takim wyjść :)
    a mam takie pytanko,mogłabyś też wrzucać foto całej twarzy,a nie tylko oczek? lubię obejrzeć makijaż w całej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna kolorowa tęcza:)) śliczne kolorki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny!powinnaś częściej nam tu pokazywać takie kolorowe cuda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne połączenie kolorów! Bajkowe wręcz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Czad!!! Genialne kolorki i cudowne połączenie naprawdę MEGA :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny! Patrzę i patrzę i myślę, że chciałabym odgapić, ale nie mam takich pięknych cieni :/ Naprawde super połączyłaś te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ladnie i bardzo oryginalnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory świetnie z sobą pasują. Piękna barwa, szaleństwo

    OdpowiedzUsuń
  16. o matko, super makijaż aż chce się uśmiechać ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. boski :D bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż za kolory :) podoba mi się bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny i żywy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Energetycznie i tak wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  21. skojarzył mi się z papugami :D zdolna ptaszynka :*

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo wesoły makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny makijaż, uwielbiam kolory! Szczególnie teraz, wiosną :). Bardzo energetyzująco wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny :) uwielbiam takie neony :)

    OdpowiedzUsuń
  25. makijaż jest trafiony w dziesiątkę na te piękne dni, wiosenny :) rzęski fajne by były tylko do beżowych makijaży i cieniutkich kresek, czyli na co dzień :) slicznie pocieniowany :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownym soczysty makijaż !
    Pięknie połączyłaś kolory !
    Super, aż się czuje wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny, kolorowy wiosenny zachwyciłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow ale czad :) Świetny makijaż i kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chcę taki makijaż!!! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. No nie mogę wyjść z podziwu! Mega kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. O mamo! *.*
    Już chyba wystarczająco Ci dzisiaj nasłodziłam ;) Jedno wielkie WOW! <3

    OdpowiedzUsuń