Purple Night Makeup

Witam, 
dzisiaj post makijażowy a mianowicie makijaż w kolorach fioletu, różu , opalizującego złota oraz srebra, standardowo z czernią w roli głównej. 
Makijaż inspirowany makijażem arabskim którego tak bardzo, bardzo, bardzo uwielbiam i jestem pełna podziwu tego typu makijaży. 
Ostatnio mam również bzika na punkcie niesamowitych makijażystek z Wenezueli, Brazylii - potrafią wykonać prawdziwe cuda na twarzy <3

Coś mnie natchnęło i wykonuję dla Was coraz więcej makijaży, jeżeli macie jakieś swoje propozycje wtedy piszcie wykonam coś dla Was w wolnej chwili :)

A tutaj ja w całej okazałości specjalnie dla Ani Niezgódki  :)

Nie wyglądam zbyt korzystnie na tych zdjęciach jednak mam nadzieję że minimalnie przedstawię jak tego typu makijaże prezentują się na twarzy :)

Ze spraw organizacyjnych chciałabym przekazać pewną informację o której zapewne na wielu blogach czytaliście, chciałabym poznać sens zgłoszeń w konkursach osób które po porażce czyli nie wylosowaniu ich "odlajkowują" profil. Oczywiście nie na tym najbardziej mi zależy tylko dlaczego ktoś jak np. ja organizuje konkurs dla swoich aktualnych i przyszłych fanów a inny ktoś lekceważy moją ciężką pracę i zaangażowanie jakie pokładam w działalność bloga i funpage ? Osoby które tak postępują niech nie myślą że zrobią mi tym na złość bo tego nie osiągną niestety - wręcz przeciwnie trafiają na moją czarną listę którą ujawnię w przyszłości i pokażę osoby które tylko i wyłącznie na konkursach żerują !!!!!!! Jak dla mnie to okropne zachowanie które prowadzi donikąd. Jeżeli kogoś nie lubię nie lajkuję i nie biorę udziału w jego konkursach, jak inne blogerki zmienię na pewno technikę wyboru zwycięzcy, do tej pory było losowanie maszyną bądź forma klasyczna z filmikiem :)

To by było na tyle ;)


28 komentarzy:

  1. cudeńko!!! a co do drugiej części posta o tych żerujących konkursowiczach to brak słów..nie ma się co przejmować..

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Moje kolory i moje klimaty :*

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mam ochotę stworzyć coś takiego na sobie ;)) Super ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny makijaż, cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje makijaże są fantastyczne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie bomba :-) Uwielbiam kolory na oczach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie będę próbować bo absolutnie tak nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny! Ubóstwiam Twoje makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. napatrzeć się nie mogę na Twoje makijaże, masz ogromny talent i pięknie potrafisz z niego korzystać!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten fiolet jest cudowny!Piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Arcydzieło stworzyłaś na tym oku. BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te Twoje makijażowe dzieła! Piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny, jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne oko... bardzo mi się podoba! a tym odlajkowaniem to hmmm ja bym się nie przejmowała... ludzie są dziwni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaz jest piekny , a co do takich ludzi i przejmowanis sie tym to ..szkoda mi byloby czasu na to,jest tyle przyjemniejszych spraw:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze idealny makijaż, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i co tu dużo pisać każda już wszystko napisała-CUDOOOO <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam fiolety :) A co do nagrodożerców - niestety, to coraz większa część w blogosferze. Smutne, ale prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale żywy i piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty to masz pomysły na te makijaże ! W moich ulubionych kolorach, jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. absolutnie cudowny makijaż, jestem pod wrażeniem, jesteś bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz bardzo korzystnie! Cudownie Ci w tym makijażu :) przepiękny jest

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny makijaż Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Co do lajków, to dziwi mnie takie zachowanie. Na Twojej stronie jest naprawdę mnóstwo pięknych makijaży, więc jest to główny powód dla którego warto obserwować Twoje strony. Ale to ich strata, Ty się nie przejmuj i rób swoje :)

    OdpowiedzUsuń