Sun on the beach makeup



Witam, krótka przerwa i znów powracam z makijażem :)
Dzisiaj coś czym chcę przywołać słoneczne wakacje :)
Makijaż z użyciem mojej ulubionej paletki Sleek Acid - jest niesamowita !!!!




Nie wiem dlaczego ale staram się dla Was robić makijaże takie bardziej wyjściowe, ale z każda próbą wychodzi coś mocnego, ekstrawaganckiego...nie wiem dlaczego tak sie dzieje..ale to sa realia niestety.. ha ha ha inni mają problem że nie maja np. kosmetyków odpowiednich a ja że nie robie zwykłych makijaży... cos w tym jest :)

Zerknijcie na kilka ujęć więcej :




I jakie macie wrażenia ?
Lubicie takie makijaże ?

35 komentarzy:

  1. Coś wspaniałego :) Jakbym miała taki makijaż, to chyba bym tydzień nie zmywała, żeby się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może nieodpowiedni komentarz, ale co mi tam.
    Bardziej humorystycznie. MEGA ORGAZM!
    Uwielbiam ten make-up.
    Kojarzy mi się z drinkiem sex on teh beach.

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha ha no dowaliłas teraz....
    tak czytam czytam, myslę bedzie jadka na niego..a tu prosze orgazmiczny makijaż.....ciesze sie ze tak przyjemnie Ci sie kojarzy ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację - nie robisz zwykłych makijaży, zawsze robisz jedyne w swoim rodzaju, zachwycające i piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny egoztyczny makijaż :) O więcej takich poprosze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż, może masz mocną rękę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama w takim makijażu bym nigdzie nie wyszła, ale kolory są prześliczne! Marzy mi sie jakaś paletka Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny, cudowny będzie na jakąś letnią imprezkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie kolorowe makijaże;) pięknie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny, genialny cudowny!! No mega jest, kocham takie makijaże!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja sobie chyba lifting powiek zrobie bo jak patrze na te zdjecia to az mnie sciska ze u mnie takie cos nie wyjdzie:( mam juz dosc moich opadajacych powiek...uwielbiam takie mocne kolorowe i pewnie wyszlabym tak na spacer z dzieciakami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oko bajeczne, kolorowe, precyzyjne i nie przesadzone
    bronzer okropny :|

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny :) Przymierzam się do tej paletki Sleek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kojarzy mi się z zachodami:) Piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie te kolory w siebie przechodzą!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny :) Wykonałam podobny , nie długo opublikuję :) Ale nie wyszedł mi tak cudownie jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie w nim wyglądasz!bardzo Ci pasuje, cudowne kolory!przywołują lato:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny, te kolorki po prostu wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne neony, kojarzą mi się z zachodem słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam już kiedyś jakiś Twój makijaż w wyszukiwarce Google Grafika. Był niebiesko-biały z eyelinerem bodajże. Spodobał mi się i jakoś Cię odnalazłam.
    Ten jest piękny. Wykonany z precyzją, delikatnie roztarty. Bardzo mi się podoba na jakąś imprezę wiosną bądź latem.
    Mam pytanie - robisz zdjęcia z pomocą jakiejś lampy oświetleniowej czy musisz się jednak wspomagać programem graficznym, aby zdjęcie lepiej się prezentowało?Przy okazji zapraszam do siebie na www.darikastudio.blogspot.com - dopiero zaczynam i potrzebuję wsparcia. Między innymi mam problem z oświetleniem, ponieważ zdjęcia wychodzą dość blado i widać na nich najmniejsze niedoskonałości, chociaż w rzeczywistości makijaż wygląda znacznie lepiej. Wybacz, jeśli się narzucam.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. kolejny piękny makijaż! poczułam się jak na plaży!
    zrób kiedyś jakiś delikatny naturalny makijaż na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowite kolorki i wykonanie :) Cudowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite "cuda " tworzysz:) Nie jest to "zwykłe", ja bym powiedziała artystyczne.I właśnie ktoś kto potrafi wykonywać takie cuda jest artystą w makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwycam sie makijazem... Nie wiem czemu zawsze obawialam sie takich kolorow, aczkolwiek na Twoich powiekach prezentuja sie bezblednie :) BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. I właśnie dlatego zaczynam się zaopatrywać w kolorowe cienie :D Pomalutku, pomalutku, wplatam kolory we wszelakie dotychczasowe beże i brązy- a wszystko przez Ciebie i te Twoje cudne makijaże! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. brak mi słów ... GENIALNY <3

    OdpowiedzUsuń