Takie tam - makeup


Witam, 
dzisiaj znów makijaż ( pewnie macie mnie już dośc ha ha ) 
tym razem coś odkopanego na moim komputerze z czasów blond włosów. Generalnie fotki takie sobie aczkolwiek chwile inwencji twórczej przelanej na moja twarz pokażę - a nóż pozytywnie ja przyjmiecie :)

Makijaż może nie ciekawy aczkolwiek inny niz te wszystkie jakie prezentuję.

Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii na jego temat :)
Moja twarz w roli modelki nie zbyt dobrze się prezentuje dlatego proszę patrzyć na makijaż nie na moją fejs ha ha


Jak Wam się podoba ?
Każda opinia mile widziana !

I zapraszam na mój fejsbukowy konkurs, nie wiem czy widzieliście ale świetny puder marki Rouge Bunny Rouge o którym pisałam kiedyś recenzję jest do wygrania :)
https://www.facebook.com/GosiaMakeup/photos/a.174149286042474.6720.174140319376704/236294779827924/?type=1&theater



A ja uciekam na Wasze wspaniałe blogi, nadrobić zaległośći :)

48 komentarzy:

  1. Czy mogłabyś zrobić tutorial z takim nietypowym makijażem krok po kroku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne że mogę taki makijaz krok po kroku zrobic..jak tylko chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PiEkny, awangardowy ale milo popatrzeć na bardziej ekstrawaganckie dzieło

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu jaka Ty jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! Ubóstwiam Twoje makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy makijaż, jak skrzydła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. po raz pierwszy u ciebie mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie *.*
    uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ;) niczym kolorowy ptak;*

    OdpowiedzUsuń
  10. A tam piszesz głupoty, bardzo ładna z Ciebie modelka. :)
    W kwalifikacji makijaż artystyczny bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko! Jaki cudny makijaż ! Rewelacja. Chciałam zaobserwować blog ale jakiś problem mam z tym. Nie wiem dlaczego ?
    Dodałam Twój blog do siebie do blogów na które zaglądam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy makijaż i przepięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż z pazurem :) Faktycznie inny, ale i tak bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda super, fajnie że umiesz się tak bawić makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ślicznie :) bardzo oryginalny :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite ;) świetnie wyglądają te białe skrzydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie tsakie tam bo precyzyjnie to zrobilas- szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ Ty masz pomysły! Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. odjelo mi mowe genailny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Goska co Ty chcesz od swojej twarzy ??;) super wygladasz na wszystkich fotach zawsze a makijaz tez jak zawsze /super!

    OdpowiedzUsuń
  21. makijaż jest mega i bardzo efektowny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW! jestem pod wrażeniem ! fantastyczny pomysł i wykonanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem dlaczego niby Twoja twarz nie sprawdza się w roli modelki, ja tam lubię Cię oglądać :) Makijaż jest świetny, bardzo lubię takie kreatywne makeupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam serdecznie na rozdanko. Znajdzie się coś dla każdego ponieważ jest aż 5 zestawów co za tym idzie 5 zwycięzców. W tym m.in. Nowe balsamiki od organique http://pazurkiumyszy.blogspot.com/2014/03/rozdanie-wygrywa-5-osob.html

    OdpowiedzUsuń
  25. faktycznie inny niż zwykle,ale lubię takie oglądać

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny! chciałabym tak umieć malować!

    OdpowiedzUsuń
  28. co Ty chceszb bardzo ładny makijaz inny niz wszystkie dlatego taki szczególny

    OdpowiedzUsuń
  29. wooow ale świetny makijaż ! Uwielbiam Twoje dzieła

    OdpowiedzUsuń
  30. niesamowity makijaż. Masz ogromny talent;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba, świetne roztarcia i przejścia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie sie rowniez podoba jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. OJ Ty talenciaro! gdybym tylko umiała ta sie wymalować...

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pod wrażeniem. Makijaż jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń