Makijaż Ślubny 1

Witajcie, 
przerwa świąteczna i przed świąteczny zawrót głowy i zupełny brak czasu odebrał mi możliwość złożenia Wam życzeń oraz odpowiedzi na tak liczne komentarze. 
Dzisiaj wszystko nadrobię i mam nadzieję że nie zapomniałyście o mnie przez ten czas. 
U mnie bardzo dużo się dzieje, sezon ślubny się rozpoczął , paznokcie, makijaże , fryzury - to tak anprawdę pochłonęło mi wiekszość mojego czasu. 
Dlatego żeby Wam zrehabilitować to wszystko wykonałam moją taka troszkę inna makijażową propozycję z cyrkoniami i płkami brokatowymi. 
Oto efekty mojej inspiracji :)


Z tych cyrkonii można zupełnie zrezygnować aby uzyskać zupełnie klasyczny makijaż z pazurem. 
Róż na ruchomej powiece daje efekt rozświetlenia natomiast czerń nadaje podkreślenia i wyrazistości spojrzeniu. 

U mnie ten makijaż sprawdza się doskonale, jednak aparat nie potrafi fajnie ująć tego pyłku który tak naprawdę odgrywa główna rolę w tym makijażu. 
Post krótki jednak treściwy a to dlatego że mogę wreszcie Was odwiedzić :)

Czy Waszym zdaniem nadaje się na makijaż ślubny ?
Czy lubicie takie drobinki na swoich powiekach?
Czekam na Wasze opinie moi drodzy Czytelnicy :***

45 komentarzy:

  1. bardzo ladny :) cyrkonie to dla mnie za duzo ale wyglada efektownie !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale boskie :D pięknie:) może przyjedziesz i mi zrobisz taki :p?
    jak będę miała ślub chciałabym, żeby ktoś mnie tak pomalował, niestety w mojej okolicy nie ma takich talentów jak Ty;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jak najbardziej nadaje się na makijaż ślubny osobiscie nie podobają mi się te oklepane delikatne makijaże oczu:)
    A ten pyłek nie osypuje się? ;)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym tak wyglądać na własnym ślubie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny :) ale jak dla mnie nie tylko na wesele.jest subtelny,że pasuje praktycznie na każdą okazje

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli zrezygnować z cyrkonii, jestem zdecydowanie na tak! Lubię mocniejsze makijaże, także te ślubne, choć wiem, jak wiele kobiet wciąż wybiera raczej te stonowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny;)nijakie Makijaze typu nude odchodzą do lamusa;)teraz królują tego typu MU a cyrkonie tu wspaniale pasuja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie makijaze "inne" dlatego ta opcja nie akzdemu pasuje jak widac z komentarzy..ale amsz takie samo zdanie jak ja wiec sue z tego ciesze :)

      Usuń
  8. Hmm dla siebie jako makijaż ślubny bym go nie wybrała, aczkolwiek dla odważnej i niebanalnej Panny Młodej piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kolorowe makijaże ślubne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no śliczny jak zawsze! :) Ja nie wiem jak Ty to robisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj daj spokój..cAŁKIEM ZWYKŁY :/
      ale dziekuje ze Ci się podoba :)

      Usuń
  11. Dla mnie jest on na imprezę, a nie na ślub, ale wygląda perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zywo wyglada na śubny uwiwerz na słowo :)

      Usuń
  12. piękny ;))
    jakby tak kiedyś przyszło wychodzić za mąż to taki bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny;) dla odważnej Panny Młodej czemu nie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż księżniczki :-) przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny makijaż Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny makijaż! Bardzo fajny blog, obserwuje i zapraszam do siebie, dziś post nietypowy o tym jakiego kosmetyku używa mój jeż pigmejski :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jak kiedykolwiek za mąż wyjdę to na pewno makijaż będę miała w takim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny :) jak wszystkie Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż jest olśniewający, dosłownie i w przenośni ;)
    Cały czas jak wchodzę na Twój blog, zachwycam się Twoim szablonem, wygląda tak profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny, taki olśniewający jak gwiezdny pył <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, naprawdę robi niesamowite wrażenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny!:) Jak bym wychodziła za mąż chciałabym się pokazać w tak cudownym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale się u Ciebie pozmieniało, bardzo pozytywnie! A co do makijażu, widziałam na fejsie i mnie oczarował !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty to Gosiu masz prawdziwy dar... jest czarująco, niebanalnie, imponująco..

    OdpowiedzUsuń
  25. Odważny :-) Też miałam powiekę w odcieniach różu i fioletu, ale nie tak mocną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz ogromny talent Gosiu:) Ten makijaż jest cudowny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tworzysz makijażowe cuda ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla odważnej Pani Młodej jak najbardziej, aczkolwiek osobiście nie przepadam za cyrkoniami w ślubniakach.

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny makijaż :) możesz już u mnie obejrzeć rozpakowane zakupy z inglota :)

    OdpowiedzUsuń