Paletka T19 Makeup Atelier Paris

Witam, 
dzisiaj post recenzyjny i jak może zechcecie zauważyć..wielkie zmiany na blogu :)
Z tego szablonu jestem bardzo zadowolona i w pełni usatysfakcjonowana..troszkę świeżości na wiosnę jeszcze nikomu nie zaszkodziło :)

Jak widzicie zmiany są duże jak je oceniacie ? Pozostawcie informacje w komentarzach :)
Ja zapraszam na recenzję paletki matowych cieni Makeup Atelier Paris pochodzących ze sklepu mekam.pl o którym myślę nie zapomnieliście :)
Paletka którą posiadam to nr: T19 czyli zestawienie kolorystyczne idealne do makijażu ślubnego - u mnie ma wiele zastosowań o których Wam opowiem.
Kolorystyka to odcienie brązu , łosoś oraz beż który na zdjęciu wyszedł jak by był biały - jednak jest to kolor cielisty, idealny do rozświetlania łuku brwiowego oraz wewnętrznych kącików oka. 
Drugi cień pod lewej strony to właśnie pomarańczowy łosoś - kolor idealny ! piękny a zarazem oryginalny, nie znam żadnego odpowiednika tego koloru aby móc Wam porównać - dla mnie unikatowy.
Środkowy cień to coś na pograniczu ciepłego brązu a korala - równie piękny kolorek. 
Pozostałe dwa cienie to typowe brązy - przed ostatni - ciepły brąz oraz czarnobrązowy cień jako ostatni z paletki. 
U mnie cała gama kolorystyczna doskonale się sprawuje.
Cień czarnobrązowy - prócz podkreślenia całego makijażu używany jest do podkreślenia brwi. Dla brunetki nie jest za ciemny - wprost idealny.
Powyżej dodałam dwa zdjęcia swatchy tych cieni ponieważ jedno robione bez lampy drugie z lampą ztąd tak odbiegające od siebie odcienie.
Jak widać cienie są naprawdę mocno napigmentowane i wykazują dużą przyczepność do powieki, jednak mam do niej kilka zastrzeżeń, otóż aplikowane bezpośrednio na skórę powieki, uprzednio przypudrowanej doskonale do niej przylegają, jednak aby rozetrzeć poszczególne kolorki trzeba mieć miękki pędzelek ponieważ mogą zrobić się smugi...nie wiem jak to nazwać ale zbyt szorstkim pędzelkiem zepsułam cały efekt jaki osiągnęłam a miękkim u mnie Sigma, naprawiłam ten błąd i mogłam dalej cieszyć się makijażem.

Co do trwałości na powiece mogę powiedzieć że jest zachwycająca, ponieważ cały dzień bez poprawek mogę cieszyć się cudownym makijażem. 
Na pewno wydajność to kolejny atut tego produktu. Niewielkie muśnięcie cienia umożliwia pokrycia sporej powierzchni na powiece :)
Nie zauważyłam również aby cienie obsypywały się podczas aplikacji - taka sytuacja zupełnie nie ma miejsca !!! 

Oto dwa makijaże z użyciem tej właśnie paletki:

Jestem bardzo zadowolona z tej paletki, zarówno kolorystycznie jak i jakościowo jestem całkowicie usatysfakcjonowana. Cena 122zł jaka trzeba zapłacić za ten produkt uważam, że nie jest za wysoka ponieważ trwałość  idzie w parze z jakością a więc produkt ten będzie nam służył bardzo długo. 

http://uroda.mekam.pl/darmowa-dostawa/14-cienie-do-powiek.html


www.mekam.pl

24 komentarze:

  1. Śliczna, ale dla mnie cena faktycznie za wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super nowy wygląd bloga a paleta cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bedzie moja napewno :) i jeszcze kilka innych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super cienie! już mam na nie chętkę od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zestawienie kolorów. Firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. zmiany na plus,już rano się zastanawiałam czy dobrze widzę :P
    a paletka bardzo ładne kolorki ma

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki i jak zawsze cudny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprzedni szablon również był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena dość wysoka, jednak dla takiego efektu i trwałości uważam że warta swojej ceny :) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolorki ma paleta, będziesz mogła z niej korzystać przy każdym makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka robi wrażenie ale niestety cena odstrasza. To nie moja półka póki co :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ta firma jest ogolnie cudowna;]

    OdpowiedzUsuń
  13. na swatchach kolory nie bardzo jak dla mnie..
    ale jak zobaczyłam makijaż... to zmieniłam zdanie ;) śliczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne makijaże, chociaż paletka raczej nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. najładniejsze kolorki jak dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. te cienie są powalające ! Świetna trwałość.. dla mnie naprawdę jedne z najlepszych !!! Masz chyba najładniejszą paletke z kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolory cieni akurat dla mnie :) szablon bloga superrr :)

    OdpowiedzUsuń