Pink Monday

Witajcie, 
żeby tradycji stało się za dość prezentuję kolejny makijaż , a jako że wena mnie nie opuszcza będzie ich znacznie więcej :)
Ten makijaż składa się tak naprawdę z dwóch kolorów - czerni oraz różu + bez/biel pod łuk brwiowy, z czego cała ideologia tkwi tak naprawdę w roztarciu granic pomiedzy czarnym cieniem a różowym oraz pomiędzy beżem a różowym-tak aby granice były praktycznie nie widoczne.




Co sądzicie o różu na powiekach ? 
Czy wyszłybyście w takim makijażu na miasto ?


37 komentarzy:

  1. Oj ślicznie malujesz,nawet róz pieknie sie prezentuje:)szkoda ze nie jestes z mojego miasta:)to bym pobrała lekcje od Ciebie bo bardzo interesuje mnie wizaz:))heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju dziękuje, Twoja wiadomośc sprawiła mi wiele przyjemnośći :)
      naprawdę dziękuje......szkoda że zawsze ta odległośc rujnuje wiekszość celów :)

      Usuń
  2. Wyszłabym, ba wychodzę często :D Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważny , piękny... me gusta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, ale cudo !!!! <3 masz ogromny talent !!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor fantastyczny:)roztarcie idealne...ale na ulice bym nie wyszla dośc mocno się rzuca w oczka...ja na wyjścia na miasto preferuje zawsze neutralne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie podobny odcień różu, ale .. na policzkach :D I w sumie tylko tam, ani na ustach, ani na powiekach.
    Ale sam makijaż oczywiście perfekcyjne wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Ja bym mogła w takim ( w Twoi wykonaniu ) nawet i na co dzień chodzić !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny makijaż, ale na ulice bym z takim nie wyszła, może na jakąś imprezę, wtedy czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny;) bardzo lubię mocne i wyraźne makijaże;*

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie! ale na miasto to bym chyba nie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosia - Picasso ds makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie za mocny, ale piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne kolory :OOO

    chciałabym, żeby ktoś mnie tak umalował, bo sama nie mam talentu:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Pink Pantera :D ładniutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakbyś mnie tak ładnie umalowała to bym wyszła;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygląda :) Ja bym się na taki jednak nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie wole brazy ale ten makijaz jak zwykle sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem Ci, że ostatnio wszędzie u dziewczyn różowe makijaże- nawet ja ostatnio skusiłam się na delikatny akcent, chociaż jestem przeciwniczką różu. Zapewne w tak intensywnym różu z niebieskimi włosami wyglądałabym... zjawiskowo (;

    OdpowiedzUsuń
  19. Na miasto nie miałabym odwagi tak wyjść, ale robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudo ! I jakie kolory nasycone <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kolor jest tak soczysty, że zapiera dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za talent!! Pięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaaa cudowny! <3 Wyszłabym w nim spokojnie na piwo ze znajomymi :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ! choć nie przepadam za takim różem to bardzo podoba mi się ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten róż na powiece wygląda prześlicznie. Twoje posty i makijaże są perfekcyjne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń