Róz i fiolet makeup

Witam, zapraszam na delikatny makijaż w którym główną rolę odgrywa różowy i fioletowy cień. Uważam że jest to makijaż na wiele okazji, delikatny a zarazem oryginalny - wg mnie nadaje się również jako makijaż ślubny :) 
  Makijaż ten idealny do zielonej tęczówki która tak naprawdę na moich zdjęciach wygląda raz na niebieska a raz na zieloną więc ciężko określic mój kolor oczu .

Do tego makijażu użyłam sztucznych rzęs ze sklepu kkcenterhk które są bardzo efektowne a jednak na moim oku nie prezentują sie tak jak ja bym chciała. Dość sztywne ale za to bardzo gęste. Tworzą efektowną firanę która przyozdobi każde oko. Da mnie troszkę za ciężkie.
http://www.kkcenterhk.com/p96/ES-Brand-10-Pairs-Black-Luxuriant-Natural-Lash-False-EyeLashes/product_info.html
Czekam na Wasze opinie :)

36 komentarzy:

  1. śliczny jak wszystkie Twoje makijaże :) Mogłabyś być moją osobistą makijażystką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam różowe i fioletowe cienie i nie wiedziałam za bardzo co z nimi zrobić
    a byłby fajny do mojej różowo-złotej sukienki na wesele :) muszę go wypróbować w domku

    OdpowiedzUsuń
  3. ehhh i jak zwykle perfekcyjny i znow w moich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż i w moich ulubionych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie połączyłaś ciepły i zimny fiolet. Fantastyczne cieniowanie!
    Chciałabym tak umieć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie :) super wygląda :) chciałabym się oddać w Twoje ręce :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest fiolet wiec nie ma opcji zeby mi sie nie podobalo. Chyba jestem uzależniona od tego koloru. Mąż juz mi nawet garnki i patelnie w tym kolorze kupuje :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę pięknie się prezentuje ten fiolet na Twoich oczętach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo efektowny. I fantastyczne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne fiolety, nie może mi się nie podobać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Heey hun great post,I love it,feel free to visit my blog and my new post http://shopaholicbyilda.blogspot.com/2014/04/blue-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  12. idealny! uwielbiam róże i fiolety!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna propozycja :) Cudowne te rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poproszę taki makijaż na wesele brata ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amazing look! ❤️ I love the color purple. Compliments, wonderful make up.

      Usuń
  16. Jak zwykle zachwycam się fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez ten cień w kąciku, makijaż wygląda naprawdę magicznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. JAKIE KOLORYYY!!! Rany! Cale wykonanie... Magia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie gra róż z fioletem w całej kompozycji. Śliczne wykonanie, zazdroszczę idealnej kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile by u Ciebie kosztował makijaż na studniówkę? :)

    OdpowiedzUsuń