Sparkling night

Witam, 
dzisiaj post z makijażem, inny niż wszystkie jakie wykonałam, 
szkoda mi tylko tego że jakość fotek nie odzwierciedliła tego makijażu, ale zaryzykuję i go tutaj zaprezentuję :)

Makijaż na odmianę przesycony, wszystkiego zbyt dużo. Niby tak oczywiste wykonanie a jednak wymaga odrobiny cierpliwości i skupienia. grube kreski, dużo błyskotek to co kochaja prawdziwe kobiety !
Ale czy trafiłam w Wasze gusta ?


a tutaj w formie kolażu:


Czekam na Wasze opinie i uciekam na Wasze blogi :)

43 komentarze:

  1. o jeeeej! wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No efekt jest łoł :) Świetny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba;) Świetnie się prezentują te błyskotki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra! świetny na imprezkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie hologramowe niteczki między rzeczami do stylizacji paznokci. Może by je i w makijażu wykorzystać ? wyszło całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie zawsze mozesz zaszalec..ja tak z głupiego je przykeiłam i efekt nawet dosc jest, tylko ze ciezko po nich kreske malowac :)

      Usuń
  6. Bardzo świetnie:)
    Podobają mi sie takie błyskotki w makijazu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest!!
    Mam nadzieję, że zmalujesz coś na mój konkurs ;>
    http://xvivideyes.blogspot.com/2014/04/rozdanie-i-konkurs-na-makijaz-glazel_248.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie ze tak i super filmiki nagrywasz :)

      Usuń
  8. Wygląda iskrząco:) fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dla mnie, ale bardzo ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki bardziej sesyjny makijaz...nie na codzien wiadomo :)

      Usuń
  10. Ale miałaś pomysł z wykorzystaniem niteczek, super :) Ogólnie makijaż jest piękny nawet jeśli tych błyskotek by nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się iskrzy :) bardzo mi się podoba :) w sam raz na imprezę lub sesje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na makijaż - nigdy przedtem takiego nie widziałam:) Ślicznie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche z kreska przesadziłam ale zobaczylam to dopiero na fotce...tai mega szalony hehe

      Usuń
  13. To jest to, co lubię :) Odrobina szaleństwa nie zaszkodzi. Wyobraziłam sobie, jak ten makijaż wyglądał na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny ! Z chęcią bym go zrobiła na jakąś impreze :) Na co przyczepiasz takie świecidełka? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. PETARDA!
    Pozdrawiam z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny! Gosiu na co przyczepiłaś te niteczki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przykleiłam te niteczki na baze i na to fixer krolan - trzyma sie swietnie :)

      Usuń
  17. Jakoś tak kosmicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. normalnie jak hologram :D
    raz na jakiś czas można zaszaleć w dodatku jak się umie robić takie cuda! :)

    ja do takich nie należę niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  19. ale się błyszczysz !
    pomysł na makijaż świetny

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Efekt jest po prostu kosmiczny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń