Stempelkowe kokardki

Witam,
w tym poście preznetuję stemplowane wzorki jednak przy użyciu małej blaszki z kilkoma rodzajami kokardek do wyboru. Kokardki sa bardzo lubiane przez wiele dziewczyn dlatego i ja musiałam je miec u siebie. 

  Blaszka jak chyba wszystkie jest zabezpieczona niebieską folią lepką z jednej strony. Chroni to blaszkę przed zarysowaniem oraz uniknięciem uszkodzenia wzoru.


Na blaszce możecie zobaczyć kilka ciekawych kokardek, serduszka itp. wszystkie ładnie prezentujące się zarówno na blaszce jak i na pazurku. 
Grawer jest dość głęboki dlatego nasz wzór będzie zawsze wyraźny i idealny.

http://www.bornprettystore.com/nail-stamp-template-sweety-heart-moon-pattern-p-12173.html
Rysy które widać na blaszce to tylko efekt prób i ściągania lakieru. Nie ma to wpływu na odbity wzór. 
Na powyższym zdjęciu wyraźnie widać efekt współpracy stempla z lakierem do paznokci.


Wasze zakupy mogą uzyskać 10 % rabatu na całe zakupy :) Wystarczy że podczas składania zamówienia wpiszecie unikalny kod : XDSQ10 , dzięki temu zaoszczędzicie pieniążki na następne zakupy :) 

15 komentarzy:

  1. Ale Ci to ślicznie wyszło! Ja jeszcze nigdy nie stempelkowałam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam dzisiaj zestaw do stempelków z Essence i jakoś mi to nie wychodzi :D
    Twoje kokardeczki są śliczne i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kokardki :) też muszę w końcu kupic jakieś stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam gdzieś kilka płytek, jednak był to krótki incydent w moim życiu; pomijając, że od kilku lat w ogóle paznokci nie maluję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam wczoraj pierwsze stempelki, więc w blaszki będę sie zaopatrywać a takie kokardki mówią do mnie mamo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam zestaw do robienia paznokci, wczoraj testowałam i oczywiście nie jest to Twoja liga, ale mam nadzieję, że niedługo będę robić takie pięknie pazurki jak Ty! (;

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ładnie Ci wyszło ;) u mnie niestety tak idealnie nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło przepięknie, tymi stempelkami można cuda zdziałać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To stempelkowanie to naprawdę fajny pomysł na ozdabianie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wychodzą Ci stempelki!:) Mnie jakoś nie wychodzą...

    OdpowiedzUsuń
  11. Stempelki fajna sprawa, ale mnie nigdy nie chcę się nimi bawić ;p

    OdpowiedzUsuń