Stempelkowo

Witam, w tym poście zaprezentuję moja wielka blaszkę do stempelków ze sklepu Banggood.com !
Wielkość blaszki i ilość wzorów jest zachwycająca. Można naprawdę wiele ciekawych zdobień wykonać. 

 Stemplowanie paznokci stało się ostatnio bardzo modne. Ja osobiście byłam sceptycznie nastawiona do tego typu zdobień jednak po obejrzeniu kilkunastu zdjęć całkowicie mnie to przekonało. Jest to bardzo fascynujące ale i wymagające odpowiednich lakierów. Ja tak owych jeszcze nie posiadam i mam nadzieję że niedługo w moje łapki wpadnie lakier Konad to tzw. specjalista od stemplowych zdobień. 
http://www.banggood.com/Nail-Art-Image-Stamp-Plates-Polish-Stamping-Template-Stencil-DIY-p-914764.html
 Tak wygląda moja Big blaszka z pomocą której można wykonać prawdziwe cuda. 
Jak chyba wszystkie produkty tego typu pokryta jest niebieska folia zabezpieczająca przed zarysowaniem i ewentualnym uszkodzeniem wzorów - no wspaniała opcja naprawdę. 
Po ściągnięciu folii zabezpieczającej możemy zobaczyć dokładniej jak wygląda blaszka, jakie są grawery i czy naprawdę jest warta uwagi. 

Zapraszam na zoom na poszczególne wzory :


Powyżej możecie zobaczyć spora ilośc wzorów geometrycznych, kilka "odmian" zeberki, ciekawe zdobienia french. 
Druga część blaszki zawiera również zeberkę, frenchowe zdobienia, gwiazdeczki, ornamentowe kwiaty. 
To zdjęcie lekko prześwietlone ponieważ cięzko mi było uchwycić całą blaszkę a zdjęcie bez lampy w tak slabym oświetleniu zupełnie mi nie wyszło :/
Tutaj jednak możecie zobaczyć panterkę jako kolejny motyw zwierzęcy, fortepianowe klawisze dla miłośników muzyki czy nawet krateczkę pipetkę która jest bardzo modnym motywem tej wiosny.

Nie jestem w stanie w jednym poście zaprezentować jak poszczególny wzór wygląda po odbici na paznokciu ponieważ jest ich tyle że mi się w głowie nie mieści dlatego pokazałam je w powyższy sposób. 
Teraz zapraszam na garstkę wzorków na paznokciach już : 
http://www.banggood.com/Nail-Art-Image-Stamp-Plates-Polish-Stamping-Template-Stencil-DIY-p-914764.html

http://www.banggood.com/Nail-Art-Image-Stamp-Plates-Polish-Stamping-Template-Stencil-DIY-p-914764.html

http://www.banggood.com/Nail-Art-Image-Stamp-Plates-Polish-Stamping-Template-Stencil-DIY-p-914764.html

Wzorki doskonale się odbijają, grawer jest na tyle głęboki że  można dostrzec każdy nawet najmniejszy element zdobienia. 
Ja jak wspominałam użyłam lakierów marki Wibo dlatego nie jest to typowa czerń, biel i czerwień przeznaczona do stemplowania. 

Ciekawa jestem Waszej opinii w temacie tak wielkich blaszek !!!

Zapraszam do sklepu  Banggood.com




20 komentarzy:

  1. ktos kto naprawde lubi miec pomyslowe paznokcie mysle ze sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te ozdóbki na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chce to!!
    tylko nie wiem jak wykonać przelew w polskiej walucie ? nie wiem jak mam tego dokonać:/ możesz mi doradzić ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie Ci wyszło, pamiętam moje pierwsze próby stemplowania o rany... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne efekty można uzyskać stempelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie korzystałam ze stempli, super to wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooj zazdroszczę, bardzo chciałabym mieć jakiekolwiek stempelki, a co dopiero takie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wzorki :) Ja jeszcze nie stemplowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie używałam jeszcze stempelków, ale efekty na paznokciach bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te ostatnia pazurki wyglądają bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że stempelki to fajna rzecz dla nie radzących sobie z pędzelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow jakie świetne paletki do stempelków! Ostatnio właśnie rozglądałam się za takimi :) Zdobienia cudownie ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stempelki są świetne denerwuje mnie w moich to,że czasami wzorek nie wychodzi tak żywy i idealny jak bym tego chciała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam ;-) Ja jestem sierotą, jeśli chodzi o stemplowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mialam pojecia o takim gadzecie :o

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna sprawa, już się kiedyś nad stemplami zastanawiałam. Chyba brakuje mi odwagi do takiej stylizacji paznokci. :]

    OdpowiedzUsuń