THE ONE Oriflame - zapowiedz

Witam 
zapraszam na prezentacje 3 produktów marki Oriflame wchodzące w linię kosmetyków THE ONE. 
Produkty te możecie nabyć między innymi na stronie www.ori-team.pl i zapoznać się z wszystkimi szczegółami.  

  Ja posiadam podkład, tusz oraz cień w kremie z tej linii kosmetycznej i mam nadzieje uwiedzie moje wybredne gusta :)
Postaram się szybko zaprezentować swoja opinię o tych kosmetykach bo być może są to kosmetyki na które warto zwrócić uwagę.
 

THE ONE to linia kosmetyczna która wg producenta zapewnia niesamowitą trwałość i powalające efekty za naprawdę nie wielkie pieniądze. Bardzo jestem ciekawa jak te produkty sie u mnie sprawdzą :)
Zapraszam na filmik którego nie wiem czemu ale blogger nie może załadować do posta :/// 

https://www.youtube.com/watch?v=f7URYxLeaVM 





A słyszał ktoś o Oriboxach ???
Zajrzyjcie na tą stronkę aby poznać szczegóły tej akcji :
http://ori-team.pl/index.php/strefa-beauty/oribox ja w najbliższym czasie mam zamiar zamówić jedno z pudełek Oribox nie wiem tylko które bo wybór kosmetyków jak i rozpiętość cenowa jest nie lada dylematem.

Zapraszam również do współpracy z Ori-team.pl zgłoś swój blog/vlog i testuj kosmetyki tak jak ja :)

http://ori-team.pl/index.php/component/content/article/14-sample-data-articles/99-wspolpraca

Pozdrawiam serdecznie

13 komentarzy:

  1. widziałam ostatnio szczoteczkę tego tusz, ale niestety nie w moim typie jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygladaja te kosmetyki, chetnie poznam o nich opinie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, bardzo jesteśmy ciekawi Twojej recenzji! Dziękujemy również za rewelacyjną współpracę i mamy nadzieję, że kosmetyki Ci się spodobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamówiłam sobie korektor, bo mój akurat powoli się kończy. Czekam na Twoją opinię na temat podkładu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej jestem ciekawa jak się sprawdzi cień w kremie. Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam,że są to nawet fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  7. super;) zgłoszę się do współpracy może coś z tego wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o tych boxach jeszcze nie słyszałam. A najbardziej jestem ciekawa jak się tusz sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja też się zgłoszę,a Tobie gratuluję;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak się spisze tusz, szczoteczkę ma ciekawą.

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak kolor podkładu? Jasny czy ciemny? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem konsultantka Oriflame i bardzo lubie ich kosmetyki , wiekszosc sie u mnie sprawdza:) tuszu jeszcze nie mialamz the one:)

    OdpowiedzUsuń