15 kolorów w makijażu czyli o palecie słów kilka...

Witam, 
oj przerwa była dość długa ale myślę że wróce juz na dobre do Was...ahhh te długie weekendy ....



W tym poście, zaprezentuję W#am i makijaż z pomocą której wykonałam powyższy makijaż.
Zacznę od recenzji produktu oraz jego swatchów na skórze.
Paletka zarówno w środku jak i samo jej opakowanie wygląda zachęcająco. Jakie mam o niej zdanie dowiecie się z poniższej recenzji. 
 Paletka jeszcze zamknięta wygląda obłędnie. Motyw kwiatów mnie całkowicie urzekł...a po otwarciu....
...15 satynowych cieni w bardzo praktycznych kolorkach.
Każdy cień jest tak samo mocno napigmentowany, przez co na skórze i w makijażu wyglądają bardzo imponująco.
Znajdziemy w paletce wszelkie fiolety, róże, niebieskości oraz klasyczne brązy i czerń ze srebrem. Wszystko co tak naprawdę użyjemy w makijażu wieczorowym i dziennym.
Cała paletka , jej "obudowa" :) jest bardzo solidna. Zamyka się na "klik" przez co w transporcie z pewnościa się nie otworzy.
Cienie są naprawdę bardzo duże, bardzo wydajne i bardzo mocno napigmentowane.

Swatch jak widzicie wykonałam nie typowo kolorystycznie tylko właśnie za numerkami, bo te cienie są ponumerowane co ułatwia tak naprawdę prezentację produktu w "akcji" .


Z cieni jestem bardzo zadowolona, sa bardzo mocno napigmentowane, dają bardzo intensywne nasycone barwy zarówno na nadgarstku jak i na powiece.

Cienie wzmocnione baza przetrwają wiele wiele godzin, bez rolowania się i ścierania.
Nie zauważyłam też aby cienie zbierały sie w załamaniu powieki.

Są doskonale i kosztują ok. 20$ w sklepie Bornprettystore.
Link do produktu :
http://www.bornprettystore.com/color-eyeshadow-makeup-palette-makeup3004-p-1421.html 


Makijaż wykonałam właśnie tą paletka i efekty sa naprawdę imponujące.
Zobaczcie sami :)



W komentarzach napiszcie jak podoba Wam się mój makijaż oraz co sądzicie o paletce. Wg mnie jest naprawde fajna, cienie sa cudnej pigmentacji i co ważne - nie obsypują się podczas aplikacji.

Jeżeli chcecie zniżkę na zakupy w sklepie 

27 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż a cienie mają niesamowitą pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo ładny - ślicznie wykonany, fajne połączenie kolorów i ten brokat. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny makijaż, jestem zachwycona! piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż piękny ale paletka mnie nie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna paletka! Super zrobiłaś makijaż, aż się chce kupić taką paletkę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne połączenie kolorów. Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna paletka, szkoda że ja trafiłam na bubla w BPS :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż;) Paletka bardzo zachęcająco wgląda;) środek powieki w Twoich makijażach zawsze mnie zachwyca;) CUDNY MAKE UP

    OdpowiedzUsuń
  9. urzekł mnie ten makijaż.... paletka podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie pomalowane oczko Gosiu!!! A ten brokacik to z czego?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej jaka piękna paletka i piekne kolorki:)O makijazu już nie wspomne:)CUDO <3

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż cudny! a paletka taka troche podobno do sleek candy chyba : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka naprawdę bardzo ładna. Zwłaszcza niebieskie i zielone cienie mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna paleta,kolory idealne na wiosnę/lato
    a makijaż przepiekny

    OdpowiedzUsuń
  15. Noo paletka prezentuje się super. Ale makijaż jest genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co mi się rzuciło od razu to ich pigmentacja :) Kolorki śliczne. Makijaż widziałam wcześniej na FB jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory, a makijaż mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż cudowny:):) a paletka super;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne kolorki cieni w tej paletce :) a makijaż jak zwykle pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń