Fioletowo raz kolejny...makijaz w fiolecie, turkusie i złocie

Witam, 
uff nie mogę przezyć że tak mało czasu mam na bloga. Tak bardzo mi Was brakuje , komentarzy, ale moze kiedys się wszystko unormuje i wrócę do normalnego trybu blogowania.

Przygotowąłam dla Was kolejny tutorial, a nóż kogoś zainspiruje do działania.
Dzisiaj miałam ciut luxniejszy dzień dlatego 3 tutoriale makijazowe się pojawią mam nadzieję że w miarę szybko :)

Zaczynamy :)
1. Standardowo zaczynamy od bazy pod cienie lub dobrego korektora, białej kredki. Ja użyłam bazę artdeco i póki co pozostanę przy niej długo. Złoty cień na wewnętrznym kąciku oka , nastepnie turkus - uwielbiam te zestawienia :)
2. Fioletowy cień aplikujemy na złaamanie powieki oraz zewnętrzny kącik oka kształtując go.
3. Rozcieramy granice pomiędzy cieniami i podkreślamy dolną powiekę.
4. Czarna kreska na górnej powiece - u mnie obowiązkowa :)
Gotowe ! Prosty i wesoły makijaż na ...właśnie..na jaką okazję :)


I jak Wam się podoba :)

Pozdrawiam i wiecie co myślę czy aby na pewno prowadzic funpage.....tam sie nic nie dzieje...od dawnaaaa :/

33 komentarze:

  1. Fiolet na powiece<3 Dla mnie must have:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj miałam makijaż w podobnych kolorkach:) ślicznie ten twój makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolory :) pięknie wygląda taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co kolejny to lepszy i jeszcze piękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Turkusu nie lubię, ale fiolet <3

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się;) idealny na imprezę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie połączenia kolorów :)) Piękny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie, trochę nam Ciebie brakuje. :) Natomiast makeup boski, uwielbiam fiolety!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Żeby ja potrafiła taką fajną kreskę zrobić.... A mi same bohomazy wychodzą jakieś :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się szczególnie ta kreska, perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Tobie wpadłam na pomysł makijażu wyłącznie z turkusem i złotem! Także zaraz idę zmyć, co dziś zrobiłam (:() i maluję na nowo, bo nie zasnę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle zachwycam się fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak nie lubię kolorowych makijaży, to tak oko pomalowane mogłabym mieć - super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ! Dziękuje za kpk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten makijaz oka bardzo mi sie podoba;)wyrazisty i dobrze dobrane kolorki;)

    OdpowiedzUsuń