Glamour Night Makeup

Witam, 
zapraszam na makijażową prezentację w której pokażę makijaż w kolorach zgaszonego czernia fioletu, złota i turkusu na dolnej powiece. 
Propozycja idealna na wieczorowe wyjścia. 

Przypuszczam, że makijaż znajdzie zarówno swoich zwolenników jak i przeciwników przez swoje dośc mocne akcenty. 
Ja kocham takie makijaże dlatego jestem jego ogromną fanką.
Makijaż wykonałam z użyciem cieni Inglot o których powiem kilka słów przy okazji następnego makijażu. 

W tym makijażu użyłam rzęs ze sklepu Bornprettystore dostępne pod adresem :
http://www.bornprettystore.com/pairsbox-black-fiber-false-eyelash-long-volumizing-fake-lash-p-12632.html
Poniżej podaję Wam kupon upoważniający do 10% zniżki na zakupy w tym sklepie :)

30 komentarzy:

  1. jak zawsze śliczny makijaż Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Przepiękny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrrr, ekstra! <3 przepiękny :)
    Dalej Gosiu, maluj geometryczny! Jakbyś chciała to czas jest do niedzieli :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, zazdroszczę talentu ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to za piękny odcień niebieskiego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, na większe wyjście faktycznie idealny!

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolory i mocny make ah:P:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne kolory <3
    Od dawna obserwuję twojego bloga i makijaże i są bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy tam jest mój wspaniały ulubiony fiolet ?! Piękny , wspaniały makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już nie mam słów do Ciebie!:****
    Idealnie, bezbłędnie, cudnie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba takie zestawienie kolorów! super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście piękny makijaż. Bardzo wypracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor na dolnej powiece!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory cieni bardzo często używane w takim zestawieniu, ale to nie zmienia faktu, że Twój makijaż jest rewelacyjny! :) Prezentuje się cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze siedzę i się zachwycam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie - rewelacja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfekcyjny makijaż:)
    Uwielbiam takie :)
    Zapraszam do mnie na konkurs : http://darusia994.blogspot.com/2014/05/konkurs-makijazowy-i-paznokciowy-drugie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten fiolet świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawsze zachwyt nad zachwytami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny, jednak dla mnie zbyt odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny makijaż, bardzo podoba mi się tutaj połączenie fioletu i złota :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/addicted-to-you.html nowa notka! zapraszam gorąco na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń