Pigment line

Witam, 
zapraszam na szybki tutorial makijażowy, a wczesniej muszę poinformować że na wszystkie komentarze odpowiem z opóźnieniem które wywołały warunki atmosferyczne. 
 Musze powiedzieć że mój rejon w którym mieszkam doznał prawdziwego katalizmu. Żywioł daje nam strasznie popalić. Jednak służby ratunkowe doskonale sobie radzą i mam na szczeście dostęp do internetu :/
Oby trwało to krótko.:/

1. Wewnętrzny kącik pokrywam cieniem białym matowym Inglot
2. Pozostałą część ruchomej powieki pokrywam cieniem brzoskwiniowym MAP
3. Załamanie powieki zaznaczamy cieniem szarym Inglot
4. Od załamania w kierunku łuku brwiowego aplikujemy cień grafitowy
5. Rozcieramy granice pomiędzy cieniami zachowując jednak wyraźne odcięcie pomiędzy każdym kolorem.
6. Górną powiekę wzdłuż lini rzęs pokrywamy żelowy eyelinerem tworząc gruba kreskę
7. Na nieruchomą cześć powieki aplikujemy jasny szary cień
8. Dolną powiekę podkreślamy czarną kredką/cieniem/eyelinerem
9. Wzdłuż czarnej kreski na górnej powiece wykonujemy dodatkowo turkusową kreskę z uzyciem pigmentu Vipera
10. Tuszujemy rzęsy
Jeżeli kogoś zainspiruje ten makijaz to może zmniejszyć wielkość i grubość kresek a także kontrastować barwy :)
Generalnie bardzo prosty makijaż który może dać duży efekt. 

Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy :***

44 komentarze:

  1. Lubię takie graficzne kreski :) Pokusiłam się parokrotnie na podobne, z tym, że użyłam czerwonego pigmentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż:) Ja dopiero się uczę tak ładnie malować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze piękny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny! Lubię takie podwójne kreski :))

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż robi duże wrażenie, jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż i śliczna krecha ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Perfekcyjna kreska :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam, gdy pojawiają się u Ciebie takie tutoriale krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bosko!ta podwójna zadziorna kreska jest extra

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tu dużo pisać robi wrażenie, jak zwykle :) Nie widziałam jeszcze makijażu w Twoim wykonaniu żeby mi się nie spodobał :) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna, intensywna i wyrazista kreska

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kreski ;))
    ale ten brzoskwiniowy cień.. cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna kreska! bardzo fajnie podkreslone załamanie:) podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna kreseczka! Jak ja bym chciała umieć taką malować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niebieska kreska taka piękna a ja wyglądam w nibieskim jak pani z bazarku :c

    PS. A nowe posty będą po maturach ustnych :D Mam zamiar się w jakiejś części przebranżowić na bloga makeupowego, bo kurczę zobaczyłam, że 95% obserwowanych przeze mnie blogów są makijażowe (moje zainteresowania się już dawno przebranżowiły :D)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja bym chciała robić taką piękna kreskę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż, ta pigmentowa kreska nadaje fajnego zadziornego charakteru <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny błyszczący turkusik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super! :) piękny naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi sie podoba!@ Widziałam na fejsie i musiałam wejść po więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny makijaż!
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi się podobają takie podwójne kreski! ostatnio miałam czarno-limonkową i chyba teraz latem częściej będę sobie takie malować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze perfekcyjnie!
    trzymam kciuki by kataklizm szybko odpuścił!

    OdpowiedzUsuń
  24. zainspirowałaś mnie do kolejnego posta! piękna! dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały makijaż! Podziwiam Twoje zdolności. Kreska jest urzekająca.

    OdpowiedzUsuń