Purple gold makeup


Witam, u mnie znów małe zaległości jednak myślę że o mnie jeszcze na stałe nie zapomnieliście. 
Dużo się dzieje, dużo dobrego na szczęście...ale nawał pracy odciąga mnie od blogowania. jednak mam dla Was kilka makijaży które będę teraz publikować tak że nudno nie będzie :)


Przygotowałam również tutorial tego makijażu :)
1. Na bazę pod cienie w moim przypadku artdeco nałożyłam w wewnętrznym kąciku cień biały maotwy
2. Złoto aplikowałam na wewnętrzną częśc ruchomej powieki 
3. Tuz za złotem cien pomarańczowo brzoskwiniowy Inglot. Ja zawsze zaczynam amkijaz od wewnętrznej części oka jednak możecie robić to samo od zewnętrznej zmianiając tylko kolorki. Mi jest tak łatwiej dlatego tak zawsze prezentuję makijaże. 
4. Zewnętrzny kącik oka podkreslamy cieniem fioletowym również inglot , zaznaczając wyraźną granicę pomiędzy ruchomą a nieruchomą częścią górnej powieki. 
5. Rozcieramy granice między cieniami
6. Dolną powiekę podkreslamy cieniem turkusowym
7. Z pomocą ulubionego eyelinera wykonuję czarną kreskę na górnej powiece nadając oku wyrazistości
8. Ten krok jest dla osób lubiących mocniejsze spojrzenie, tzn czarna kredka może byc ale nie musi i nie koniecznie w takiej ilości jak u mnie
9. Tuszujemy rzęsy :)
Gotowe !
9 kroków i mamy atrakcyjnie wiosenny makijaż na wiele okazji. Oczywiście intensywność i dobór kolorów może być wybierany indywidualnie. To tylko moja propozycja :)

I jak Wam sie podoba ?
Ja uwielbiam makijaże z turkusem i fioletem, jestem tymi kolorami oczarowana i zachwycona :)

30 komentarzy:

  1. Ślicznie jak zwykle... No i jak byśmy śmieli o tobie zapomnieć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Ostatnio uwielbiam takie połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, rewelacyjny makijaż i świetna instrukcja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje makijaże-sa idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u Ciebie tak ładnie wyglądają makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały makijaż, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest prześliczny, szkoda że ja do makijażu nie mam ręki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam połączenie takich kolorów!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o Tobie nigdy ;)
    wygladasz tu jak te piekne kobiety z egiptu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten złoty jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny! Jak zwykle pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jsk zawsze prześlicznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zwykle super makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaz <3 Sama ostatnio zrobiłam podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. hmmm ost. malo bloguje ale chyba inny kolorek wlosow !!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zwykle ślicznie, ja niestety nie mam cierpliwości do robienia tutoriali:P

    OdpowiedzUsuń
  19. P.S. zapraszam Cię do udziału w zabawie jako nominację do liebster award na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń