Spring makeup

Witam, 
zapraszam na kolejny makijażowy post w którym zaprezentuję jak mozna połączyć wszystkie barwy tęczy tak aby efekt makijazu był jak najbardziej pozytywnie odebrany. 
Ja mam nadzieje że mi sie ten efekt udał i będe niecierpliwie czekać na Wasze opinie :)
Do wykonania tego makijażu użyłam cienie Inglot oraz Glazel Visage w najbliższym dniu uzupełnie post o numerki dzięki którym będziecie mogli wykonać ten makijaż również u siebie lub swoich klientek. 


Jak Wam sie podobaja takie kolorowe makijaże ?
Oczywiście nie jest to makijaz na wielkie wyjścia tylko raczej da odwaznych, ale czy wsród Was sa tak odwazne osoby:)

34 komentarze:

  1. Niesamowity make up!pięknie wyglądają Twoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie ja zaliczam się do tych odważnych, od kiedy eksperymentuje z makijażem nie boje się koloru na moich powiekach... U Ciebie wygląda to cudownie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe makijaże swego czasu wykonywałam bardzo często jednak niestety coś poszłam w brązy i beże :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Twoje makijaże, ale akurat ten mi się nie podoba. Zbyt odważny jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kolory, magnetyczny - przyciągający uwagę makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę pięknie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny makijaż!! Piękne, soczyste kolory, coś co kocham!
    Ja bym tak bez problemu umalowała się na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :)) piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. istne szaleństwo barw na tym Twoim oku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny kolorowy makijaż, po-prostu idealny

    http://nefri-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się Twój KAŻDY makijaż podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Poprostu idealny-wspaniały-boski:)Postaram się odwzorować ten MU choć nie sądzę bym podrobiła mistrza:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny! Jednak sama bym się nie odwazyła na żadną imprezkę rodzinną ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny ten makijaż:) cudowne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie patrzę bo zazdroszczę, jak Ty robisz takie cuda, co jeden Twój makijaż to coraz bardziej mi się podoba, jestem pełna podziwu :) I te kolory tak pięknie wydobyte, super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tęczowy i papuzi ten make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne połączenie kolorów! Rzeczywiście przypominają barwy tęczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie makijaże uwielbiam! Bardzo żałuję, ze nasze polskie kobitki w 90% sięgają po brązy i beże :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bajecznie! Twoje makijaże są niesamowite ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż cudo ♥ podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się <3 Cudowny makijaż, wykonanie, kolory...

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękny!!!

    xoxo from Spain sweety :*
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjny makijaż, genialny, nie mogę oderwać oczu

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam już na facebook'u ... i się zakochałam <3 <3 <#

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana zapraszam na rozdanko! Do wygrania ręcznie robione mydełka i możliwość zaprojektowania wymarzonego mydełka, które zostanie wykonane dla zwycięzcy. http://katewo.blogspot.co.uk/2014/05/giveaway-rozdanie-14052014-14072014.html
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. W domu pracuję na Perfect Beauty jeśli chodzi o primery i baze/top a jeśli chodzi o kolory to Estetiq bo są niedrogie ;) W salonie mamy Mistero Milano :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo jak ładnie :) bardzo fajnie dobrane kolory :) świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prawdziwy majstersztyk! Piękne:)

    OdpowiedzUsuń