The One Volume Blast Mascara Oriflame - recenzja

Witam, 
w tym poście zaprezentuję coś o czym mało słychać w blogosferze, dlaczego - nie wiem ale uważam że to produkt godny uwagi. 
Otóż produkt o którym chcę Wam opowiedzieć jak tytuł posta wskazuje jest to mascara dodająca objętości rzęsom. Jak się u mnie sprawdziła dowiecie się z mojego posta.

Mascara wizualnie wpadła mi w oko głównie przez ten różowy kolor <3 cos fajnego i kobiecego. Lubię produkty które przyciągają swoim wyglądem a jeżeli jeszcze sie u mnie dobrze sprawuje to od razu staje się moim ulubieńcem. 
Mascara posiada fajna silikonową szczoteczkę którą można dokładnie dotrzeć do każdego, nawet malusieńkiego włoska. Mi osobiście przypadła do gustu. Nie sprawia żadnego problemu podczas aplikacji na rzęsach. Sama w sobie nie skleja rzęs tworząc pajęcze nóżki - nie mam jej nic do zarzucenia. 
Konsystencja mascary jest średnio gęsta, nie jest to typowy gęścioch a nie jest też bardzo płynną cieczą - po prostu idealna :)
Zaciekawieni pewnie jesteście jak wygląda efekt na rzęsach, otóż na wstepie zaznaczam że moje rzęsy nie są tak krótkie jak proste stąd efekt jest troszeczkę mało widoczny .
 
 Pierwsze zdjęcie to oczko bez rzęs, drugie z 1 warstwą tuszu, a trzecie - z 2 warstwami tuszu. Efekt jest naprawdę spektakularny, a posiadaczki długich rzęs zadowolą się już jedną warstwą tuszu. 
W temacie trwałości itp. mogę powiedzieć że przetrwa naprawdę długo - u mnie od rana do wieczora . Nie zauważyłam aby mascara kruszyła się czy odbijała na mojej tłustej powiece. 
Jestem z niej bardzo zadowolona. 

Cena : ok.25zł

Produkt znajdziecie na stronie Ori-Team.pl .


 Zapraszam na stronkę Ori-Team gdzie możecie dołączyć do grona zadowolonych konsultantek , klientów i współpracujących blogerek :)

Członkostwo w Ori-Team:
1.  Klient VIP - kupowanie dla siebie taniej€“ otrzyma się pakiet startowy (1 HIT Katalogu, 20 testerów, konto www na rok, katalog, specjalny cennik z cenami 20% tańszymi i broszurki,
2. Konsultantka - zarabianie nawet 600 zł na miesiąc (pakiet zawiera ponad 10 katalogów, kosmetyk, próbki, broszurki)
3. Biznes  - możliwość pracy w Ori-Team .
W celu zapoznania się z możliwościami zespołu zapraszam na stronę www.ori-team.pl lub na Fb https://www.facebook.com/oriteamwroclaw
Już niebawem przedstawię Wam Ori-Box czyli pudełko pełne niespodzianek  Recenzje jednego z pudełek możecie obejrzeć u Pauliny z Kanału MrOlimpia18 https://www.youtube.com/watch?v=7D8y8IYqtKQ
Koniecznie też zaglądajcie na stronę webinarów Ori-Team czyli szkoleń online www.anymeeting.com/oriteamwroclaw


18 komentarzy:

  1. super efekt. Masz naprawdę bardzo ładne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny efekt! i szczoteczka taka jak lubię, będę musiała ją kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie prezentuje się na rzęsach jednak nie mam zaufania do Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się szczoteczka :). Efekt jest świetny, bardzo mi się podoba ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. no efekt bardzo ładny :) nigdy nie miałam tuszu z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie używałam tuszu Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  8. z Oriflame uwielbiam wonder lash :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt, ale moim rzęsom służą jednak te klasyczne szczoteczki, no, chyba, że podkręcające ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam obecnie także tuszu z Oriflame tylko w innym opakowaniu. Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też ja mam ale u mnie kompletnie nie zdala egzaminu

    OdpowiedzUsuń
  13. super efekt pewnie się na niego skusze jak skończę mascary które mam;)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń