Enjoy Nails - w trosce o Twoje paznokcie....

Witajcie, zapraszam na posta troszeczkę nietypowego bo...nie makijażowego. 
Jak już kiedyś wspominałam zaczęłam zajmować się stylizacją paznokci żelem. Wiem że jest sporo dziewczyn które to samo robia, i szczególnie do nich tyczy się ten post, bo wiadomo kto nie w temacie to nie zainteresowany..chociaż mogę się mylić. 

Mianowicie kilka lat temu zajmowałam się stylizacją paznokci akrylem na formie i na tipsie, jednak nie przemawiałao to do mnie zbyt szczególnie a to z tego względu że odór jaki unosił sie od liquidu był nie do zniesienia w warunkach mieszkalnych bo akurat w domu się tym zajmowałam. Po kilku latach postanowiłam że może stylizacja żelem będzie bardziej trafna dla mnie...i tak zostało ale powstał drugi problem - jakie żele jakiej marki wybrać i mieć pewność że są to profesjonalne produkty doskonałej jakości i trwałości. Przeszukałam wiele stron na których czytałam i czytałam i......ale nie znalazłam nic co mogłoby mnie w pełni zadowolić. Po niedługim czasie natrafiłam na wspaniałą Julitę, która prowadzi forum o paznokciach : www.forumsweetnails.net i to właśnie ona zaprezentowała mi te produkty. Ja zachęcona pozytywnymi opiniami wymieniłam kilka mailów z właścicielami firmy Enjoy Nails , dzięki którym zupełnie za darmo mogłam przetestować interesujące mnie żele tj: bazę, żel budujący clear oraz nabłyszczacz + kolor . Ja preferuję metodę trójfazową i te produkty do tej metody są zaliczone.
Testowałam te produkty na kilku znajomych dzięki którym wyrobiłam sobie konkretne i bardzo pozytywne zdanie. 
Otóż na początek muszę powiedzieć że stylizacja tymi produktami jest dla mnie wielka przyjemnością a efekty jakie uzyskuję naprawdę mnie zachwycają. Dodatkowo trwałość paznokci nade wszystko jest najwiekszym atutem tych produktów. 


Żel podkładowy to żel który aplikujemy zaraz po wytrawieniu płytki bardzo mała ilością, tak aby były widoczne małe rysy po pilniku. Utwardzamy ją w lampie 1 minute zegarową. Żel podkładowy to tak naprawdę żel który zwiększa przyczepność żelu do płytki i ten żel idealnie sie sprawdza w swojej roli. U mnie 15 g całkowicie wystarcza bo jest bardzo wydajny i starcza na bardzo długo.

Clear gel, jest żelem budującym o gęstej konsystencji idealny dla początkujących jak i zaawansowanych stylistów. Aplikujemy go na Base Gel. Żelem tym można przedłużać paznokcie na formie lub tipsie jak również można nim utwardzić naturalną płytkę paznokcia. Czas utwardzania to 2 min i ten czas tak naprawdę jest wystarczający, utwardzone paznokcie należy przemyć dwukrotnie cleanerem aby zmyć warstwę dyspersyjną i móc kontynuować zdobienie. 
Żel jest przejrzysty, nie powstają w nim pęcherzyki powietrza nawet gdy zdarzy się go zbytnio wymieszać. 
Moim klientkom na płytce naturalnej utrzymuje  się w stanie nie naruszonym nawet 5 tyg !!! Nie zapowietrza się, nie pęka - jest mocny i trwały - przypuszczam że wytrzyma więcej niż sama moge sobie wyobrazić. 
Uzależniłam się od tego żelu an tyle, że już wiem że to będzie mój ulubiony produkt służący przedłużaniu paznokci. Po przetestowaniu próbek zamówiłam 30 i 50ml tego produtktu a więc chyba warto prawda ?

Oprócz żelu podkładowego i budującego posiadam jeszcze żel nabłyszczający którego foto nie mam bo się napisy pozdzierały ha ha i tu tez mogę powiedzieć że jestem niebywale zadowolona  ponieważ nawet spłynięcie tego produktu na skórki nie spowoduje zapowietrzeń i ewentualnego uszkodzenia pazurka. Paznokcie po jego aplikacji sa bardzo błyszczące i nie matowieją. Utwardzamy go 2 min i gotowe - bez przecierania. 
 Oprócz zestawu żelowego posiadam mały zestaw hybryd jakie otrzymałam za pośrednictwem forum SweetNails gdzie zostałam wylosowana jako jedna z osób lubiących porfil - bardzo mnie to ucieszyło i wiem że zostaję z nimi na dłużej :) Hybrydka trzyma pazurka około 3-4 tyg z tym że stosowałam je na dość kruchej płytce na zdrowym paznokciu myślę że przetrwa nawet do 5 -6 tyg.

Jestem bardzo zadowolona z produktów Enjoy Nails ponieważ dzięki nim mogę cieszyć się z możliwości jakie daje mi producent a zadowolone klientki zawsze wracają z uśmiechniętą miną i dużymi odrostami:)
Powyżej jeden z przykładów gdzie można zauważyć duże odrosty i ściągnięcie żelu na ostatnim ujęciu :) PRAWDA ŻE IMPONUJĄCE ?

Wszystkich zainteresowanych zapraszam na stronę : http://www.sklep.esstetica.com.pl/category/enjoy-nails-professional gdzie możecie zakupić powyższe produkty oraz na strone forum www.forumsweetnails.net 

13 komentarzy:

  1. ja kiedyś robiłam żelki, ale mi się paznokcie poniszczyły:D w sumie moje mi teraz szybko rosną:D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo :) bawiłam się kiedyś żelami, ale tylko na swoich pazurkach ;) uwielbiałam to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przemawiają do mnie te żelowe paznokcie :) miałam 2 razy i okropnie zniszczyłam płytkę paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja żelu nie miałam nigdy ale już hybryda mi paznokcie niszczy ....;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mam miłych wspomnień po żelach. Strasznie mi się zniszczyła płytka paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie zastanawiam się nad akrylem, żel też mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie chcę rozpocząć moją przygodę z hybrydami, później z żelami. Długo szukałam odpowiednich produktów, myślę, że skorzystam z Twojego doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również mam ochotę poczynić kroki w kierunku paznokciowym :) Już będę wiedziała po jakie produkty sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że to bardzo dobre produkty, skoro długo utrzymują się na płytce paznockcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądają, ale chyba bym nie mogła mieć, bo wolę sama pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja żele chodzę robić do znajomej i też jestem zadowolona,czasem i 7 tyg chodziłam i nic się nie stało,aby odrost spory :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Używasz Primera pod żel pokładowy?

    OdpowiedzUsuń