Holidays makeup - tutorial

Witajcie, 
dzisiaj przesympatyczny tutorial z makijażem w mocno letnich kolorach.
Makijaż idealny dla kobiet odważnych i tych które lubią wyglądać oryginalnie. 

 Makijaż wykonałam specjalnie dla serwisu www.glam-express.com gdzie podjęłam współpracę jako specjalista od makijażu :) Bardzo mnie to ucieszyło i uważam że to większy krok w świat :)
 
Step 1:Aplikuj bazę pod cienie na cała powiekę, następnie aplikuję różowy neonowy cień na nie ruchomą część oka.
Step 2: Pomarańczowy neonowy cień aplikuję tuż nad cieniem różowym, rozcierając granice pomiędzy tymi kolorami.
Step 3: Fioletowy cień aplikuj w załamaniu powieki
Step 4: Linię wodną oka podkreśl czarna kredką, natomiast wewnętrzny kącik oka pokryj cieniem w kolorze pudrowego różu
Step 5: Teraz aplikuj czarną kreskę na górnej powiece.
 
 Step 6: Tuszujemy rzęsy i gotowe :)



Jeżeli makijaż Wam się podoba będę wdzięczna za serduszko <nie trzeba się rejestrować > 
Makeup Geek Klik !  


Pozdrawiam i uciekam na Wasze blogi :)

27 komentarzy:

  1. świetny makijaż! jakim aparatem robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaaaa <3 ;) nieziemsko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny makijaż, bardzo fajny tutorial muszę go spróbować zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny!!! choć dla mnie zbyt odważny,ale chociaż u ciebie sobie popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny :) zresztą jak wszystkie Twoje arcydzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaz i fajnie, ze jest tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny, intensywny maklijaż
    podoba mi się ten fluorescencyjny różowy

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle u Ciebie niesamowity makijaż i przejrzysty tutorial :-) moje ulubione kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne oko! i jakie żywe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie :* Z resztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory odważne, całość bardzo ładnie się prezentuje.
    Troszkę uśmiechu na ostatnim zdjęciu mi brakuje ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie oko jest obrysowane eyelinerem :) Ogólnie cały makijaż mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny makijaż, zrobiłaś głębię spojrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. mocny :) nie wiem czy sama bym sie na taki odważyla ale u ciebie prezentuje się pięknie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosko Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie moje kolory! Bardzo mi się podoba, muszę go odtworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o moje kolory :D:D:D:D
    Jak Ci cudnie w ciemnych włoskach napatrzyc si enie mozna ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny makijaż ! jak ja uwielbiam takie makijaże :) wielkie dzięki za tutorial - z pewnością skorzystam z tego pięknego makijażu :)
    Ps. dzięki za miłe komentarze na blogu
    pozdrawiam
    Kornelia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się napatrzeć na Twoją piękną kreseczkę:) Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny makijaż :) świetny step :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczne kolory! Jejku, strasznie mi się podoba :D I pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolorki - idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń