Militarna zielen

Witajcie, 
w tym poście zapraszam na prezentacje rzęs Ardell kóre skrały moje serce maxymalnie praz makijaż z użyciem militarnej zieleni od Glazel Visage. 

Rzęsy kóre odgrywaja główną rolę w tym poście pochodzą ze sklepu KKCenterHK: http://www.kkcenterhk.com/p2548/ARDELL-Fashion-Lashes-%23111-Black/product_info.html  , 
jak na ta marke  przystało sa idealnie wyprofilowane, nie odkształcają się, sda bardzo lekkie i sprężyste. Można je wielokrotnie użyć w makijażu. 
  Wykorzystałam te rzęsy w makijażu do którego przygotowałam krótki tutorial :)

1. Wewnętrzny kącik oka pokrywam złotym cieniem.
2. Ruchoma cześc powieki - cien zielony Glazel Visage
3. Zewnętrzną cześć oka podkreslam ceniem czarnym
4. Nie ruchomą cześć oka pokrywam cieniem pomarańczowo-brązowym
5. Rozcieram granice między cieniami 
6. Na górnej powiece wykonuję czarny eyeliner.
7. Tuszuję rzęsy :)

I jak Wam się podoba?
Zapewne kolor znajdzie wiele przeciwników bo kolorek jest unikatowy :)
Pozdrawiam

29 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się taka zieleń nie tylko na powiekach

    OdpowiedzUsuń
  2. takie rzęsy to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zieleń, pasuję do koloru oczu : )
    ps. zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne ostatnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż jak zawsze cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje kolorki, ale makijaż jak zwykle śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ! Lubię militarne akcenty, więc bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nooo powiem Ci, że mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszedł makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie.Uwielbiam rzesy Ardell i cienie Glazel:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Soooo pretty! I love the warm brown above in the front! Goes so well with the green!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam zieleń na powiekach! bardzo podoba mi się ten makijaż :)
    a na rzęsy Ardell poluję bo czytam o nich same dobre opinie :) a kleju do rzęs jakiego używasz? bo myślę o DUO ale czarnym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ja mam własnie ten czarny duo i uwielbiam go , biały mnie troszeczkę piecze :/

      Usuń
  13. Alez piekny makijaz! Zarowno i rzesy i kolor strasznie mi sie spodobaly :)

    OdpowiedzUsuń
  14. idealny do twojego koloru oczu :) bardzo ładny i te rzęsy ahhh <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty to masz glowe do nazw makijazy ja problem z tym problem..a co do makijazu to jak zwykle perfekcyjny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włąsnie gwiazdeczko nie mam pomysłów, tak czasem cos palne no ale dosc dobrze to przyjmujecie :))) i dziekuje za miłe słowa :*

      Usuń
  16. Piękna zieleń. Dla mnie niezbyt militarna (z militarną kojarzy mi się bardziej khaki, który to kolor też bardzo lubię).
    Bardzo ładny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie, zieleń nie jest moim ulubionym kolorem, ale w takiej wersji prezentuje się pierwszorzędnie :)

    OdpowiedzUsuń