Niebiesko żółta fantazja + pictorial

Witam witam, 
dzisiaj również przygotowałam dla Was makijaż z niezwykle wesołych kolorach. 
Nie jest to makijaż wyjściowy aczkolwiek uważam że popatrzeć na takie również sobie można. 
Lubię takie wariacje dlatego od czasu do czasu Wam je zaprezentuje :) 

Zapraszam na szybki tutorial :)
1.Na całą powieke aplikuje bazę pod cienie
2. Wewnętrzny kącik rozjaśniam cieniem białym matowym, następnie środkowa część powieki cień żółty, natomiast zakończenie ruchomej części oka podkreślam kolorem niebieskim.
3. Białą kredka rysuję linię wzdłuż oka jak na zdjęciu powyżej a cieniem niebieskim zaznaczam zalamanie powieki. Rozcieram cienie w kierunku łuku brwiowego
4. Powyżej cienia niebieskiego nakładam cień w kolorze żółtym. Dolną powiekę podkreslam cieniem niebieskim a linie wodna oka białą kredką która wyszła ciut niebieska :)
5. Na biała kredkę na linii wodnej aplikuje cień żółty . 
6. Czarna kreska na górnej powiece .
Tuszujemy rzęski i gotowe :)

Jestem ciekawa co sądzicie o tym makijażu ? 
Będę wdzięczna za każde serduszko oddane temu makijażowi :) wystarczy kliknąć w zdjęcie poniżej 
Makeupgeek.com Klik ! 

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię takie wariacje :-) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, ale to jest wspaniałe! nigdy nie nauczę się tak malować oczu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nauczysz nauczysz, to nie takie trudne jak sie wydaje naprawde :)

      Usuń
  4. Przepiękny makijaż, ta biała kreska rewelacyjnie się wpisuje w cały makijaż. Masz moje serduszko/głos :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż ;) kolorki rewelacyjne ;) ja tak nie potrafię niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż kojarzy mi się z falami, jest oryginalny. artystyczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu, dziewczyno! Wprawiasz mnie w kompleksy ;) Pięęęęęęęęęękne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ten makijaż! Wygląda fenomenalnie! Wszystkie kolory które lubię- bomba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba! Kojarzy mi się z kolorami pawiego ogona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to ciągle potrafisz zaskakiwać makijażami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za tak mile komentarze jestem pozytywnie zaskoczona :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzialam już na fejsie te oczko :) bardzo fajne kojarzy mi sie z morska bryza i piaskiem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja bym chciała umieć tak malować :)) Jak zwykle Gosiu, Twój makijaż zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo bardzo fajne wykonanie, świetnie wygląda z tą jasną kreską niedaleko załamania powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hola guapa..te acabo de conocer..¿quieres que nos sigamos por GFC?
    me encantaría..te espero.

    http://sonymingoss.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. łał, masz talent, prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny!
    Wygląda na bardzo skomplikowany ale jak zobaczyłam kpk to nie jest taki trudny... :)

    OdpowiedzUsuń