Tęczowy

Witam ,
właśnie zdąłam sobie sprawę że dzisiaj ten post który czytasz jest 400 postem na mojej stronce. Chciałam Wam podziekowac za to że ze mną jesteście :) Kolejne 400 postów mam nadzieję osiagnę szybciej niz do tej pory dlatego bądzcie ze mna na bieżąco :)

 Przygotowałam również makijaż do którego użyłam 3 cieni Glazel Visage : fiolet , żółty i niebieski, w rezultacie po wymieszaniu uzyskałam 5 odcieni które w tęczowy sposób zdobią moje dzisiejsze oczko ';)
 
1. Standardowo zaczynam od wewnętrznego kącika górnej i dolnej powieki gdzie nałożyłam cień fioletowym.
2. 2/3 powieki  pokryłam cieniem zółtym
3. Zakończenie powieki podkresliłam cieniem niebieskim i wymiesząlam ze soba wszystkie 3 kolorki .
4. Załamanie powieki pokryłam cieniem czarnym rozcierając go w kierunku cienia żółtego
5. Linię wodna oka podkresliłam czarna kredką
6. Czarna kredka na górną powiekę , tuszujemy rzęsy i gotowe.

Ja dodatkowo doczepiłam sztuczne rzęsy które możecie kupic klikając w link : http://www.kkcenterhk.com/Human-Hair-Lashes/c84/p2808/RED-CHERRY-False-Lashes-747M%23-Black/product_info.html
Rzęsy sa niezwykle lekkie i sprężyste. Ich aplikacja to sama przyjemnośc natomiast komfort noszenia na wysokim poziomie :) Uwielbiam je, mozna je wielokrotnie kąpac i nic się z nimi złego nie dzieje :)
POLECAM !!!!!!!!!!
 I jakie wrażenia?

33 komentarze:

  1. piękny makijaż, bardzo tęczowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo odważny, ja bym chyba niezbyt dobrze się w nim czuła. Ale na zdjęciach wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje 400 postow! I zycze wytrwalosci :)
    Makijaz jest mega , tylko uwazaj , zeby nikt go sobie nie przypisal jak ostatnio na zszywce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęczowo się zrobiło:)))) bardzo przyjemnie, letnio.

    OdpowiedzUsuń
  5. masz jak zawsze genialny pomsył na makijaż
    piękne, soczyste kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż jak zawsze pomysłowy, perfekcyjny i z klasą :-) i bardzo przejrzysty tutorial

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja :) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam sie ! <3
    masz talent naprawde wielki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne oczko! żebym sama umiała tak sobie pomalować to bym co jakiś czas w takim makijażu wychodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, soczysty makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście tęczowo. Bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny, letni mejkap, idealny na upalna impreze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny :) piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi sie podoaba!!!! i gratuluje juz 400 postów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka śliczna tęcza! :) Jak zawsze zaskakujesz pięknymi makijażami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny mejkap :D co tutaj duzo gadac pełna profeska :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje kolorowe makijaże są po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Cię-co rusz to nowy makijaż:)i coraz piękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo, jest taki jak lubię :) piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow!!! Świetnie, przepiękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powalający efekt końcowy-podziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. zachwycają mnie takie kolorowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG, rewelacja, boskie!!! Masz wyczucie i talent!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Super!

    Podziwiam zdolności!

    Też przekroczyłam 400 wpisów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. GOSIU UWIELBIAM TWOJE MAKIJAŻE, FAJNIE ŻE TE KOLORKI NIE PRZYĆMIŁY TWOJEJ TĘCZÓWKI :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny makijaż, uwielbiam twoje wpisy i instruktarz krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny makijaż jestem pod wrazeniem:)

    OdpowiedzUsuń