Zoom na usta :)

Witam, tym razem zapraszam na recenzje produktu do makijażu ust który znajdziecie między innymi w sklepie Banggood.com :)
Paleta jaką Wam zaprezentuję jest naprawdę doskonała ponieważ mimo swojej niskiej ceny jej pigmentacja i trwałośc wprost zachwyca. 
Jak już zauważyłyście paletka posiada bardzo dużo bo aż 32 kolory które tak naprawdę są w typowo wyjściowych kolorokach, począwszy od bordo, czerwieni , pomarańczy tak bardzo modnych tego sezonu , poprzez róże , pastele i złoto - idealne do makijaży sesyjnych.

Niektóre kolorki posiadają brokat, inne znów są perłowe, znajdują się również takie które prócz mocnego pigmentu oraz połysku nie zawierają żadnych dodatków. 

Wszystkie te kolorki bardzo mi się podobają i znajdą swoje zastosowanie w makijażu. 
Zapewne ciekawi jesteście jak się sprawują w praktyce, otóż trwałość bez zarzutu jak na produkt bez wysokopółkowej marki, produkt nie roluje się w załamaniach ani nie przesusza ust. Ja w okresie alergicznym cierpię okrutnie przez co usta są troszeczkę spierzchnięte co zauważycie na fotce poniżej jednak mam nadzieję że nie prezentuje się to zbyt okrutnie. 
Na zdjęciu obok możecie zobaczyć tylko niektóre kolorki ponieważ jest ich tak dużo i w bardzo podobnej kolorystyce dlatego pokazałam te które się najbardziej rzucają w oczy. 

Z całej paletki jestem naprawdę bardzo, bardzo zadowolona, wreszcie mam swoje ulubione kolorki w jednym miejscu. Więcej miejsca w kufrze to więcej swobody w działaniu i poszukiwaniu tego jedynego kolorku gdy presja czasu góruje nade mną :)

Produkt ten znajdziecie klikając w poniższy link: http://www.banggood.com/32-Color-Makeup-Lip-Gloss-Lipstick-Palette-Set-p-76043.html

Zapraszam do sklepu  Banggood.com









30 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł,myśle,że dla kogoś kto zajmuje się wizażem bardzo pożyteczna opcja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory, wszystkie dość intensywne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna paleta! Tyle wspaniałych odcieni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paletka. Piękne kolory :) Wszystkie pod ręką w jednym miejscu, to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie się prezentują się na ustach :) paletka ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka odcieni mi sie bardzo spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kilka odcieni mi sie bardzo spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile kolorków,każda z nas by trafiła w kilka które by pasowałay 1

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolory! cudna ta paletka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajnie się prezentuje :) Niektóre kolory mają bardzo ciekawe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory:) W ogóle nie widać, że masz problem ze spierzchniętymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze to tyle dobrze bo sa naprawde w nienajlepszym stanie :/

      Usuń
  12. Cena swietna, ciekawe jaka jest faktyczna trwałość pomadek? Marzy mi się taka paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ladne kolorki, ale nie wykorzystalabym ich never :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, wszystkie są bardzo fajne i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna rzecz taka paletka ;) Kolorki faktycznie ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jednak wolę pomadki w tradycyjnej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna paletka,już widzę sporo kolorków dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka paleta wygląda bardzo fajnie :) chętnie posiadałabym taką w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne! najbardziej mi się podobaj ta pomarańczka druga od góry z prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No i nie ma się co martwic, że ulubiona pomadka gdzieś się zapodziała - tu zawsze na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne odcienie :) Nie zauważyłam spierzchniętych ust nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorki ładnie prezentują się na ustach. Też jestem zwolenniczką takich paletek. Posiadam jedną z Kryolanu i jestem z niej zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, tu na pewno każdy znajdzie odcień dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo kolorów, fajnie, za każdym razem można spróbować czegoś innego. :) Najbardziej podoba mi się pierwszy kolorek ze zdjęcia z ustami.

    OdpowiedzUsuń
  25. 32 kolory ?! MEGA ! Ten koral jest po prsotu obłędny :) Jestem ciekawa fioletów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cóż za genialna paletka! Faktycznie kolorki bardzo intensywne i bardzo piękne!

    OdpowiedzUsuń