Azzurro makeup

Witam i przepraszam za chwilowe zaniedbanie bloga. Jakos tak dziwnie mnie zeszło ":/
Wracam standardowo z makijażem a już niebawem kilka recenzji produktów które wprost uwielbiam i kóre skradły moje serce. 
Dzisiaj makijaż wraz z tutorialem więc będzie sie działo :) Oczywiscie na końcu podam wyniki rozdania kosmetyków Makeup Atelier Paris.


1. Aplikuję bazę na całą ruchomą powiekę
2. Wewnętrzny kacik oka rozswitlam białym cieniem 
3. Tuz za białym cieniem aplikuję cień w kolorze miętowo - morskim
4. Kobaltowy cień aplikuję do granicy załamania oka oraz zewnętrznego kącika
5. Wyciągam cień kobalotwy w kształcie "kociego oka" 
6. Dolną powiekę podkreślam cieniem miętowo-morskim
7. Standardowo czarna kreska na górnej powiece
8. Tuszuję rzęsy i gotowe :) 
  • MAC Pigment Fresh Water
  • MAC pigment Aquadisiac
  • Inglot White Eyeshadow
  • Maybelline Black Gel Eyeliner
  • Oriflame The One Black Mascara 
  • Red Cherry False Eyelashes
Makijaż wykonany dla serwisu Glam-express.com :

http://www.glam-express.com/profiles/blogs/azzurro-eye-makeup-tutorial#.U86IF0BAkkQ

A teraz najprzyjemniejsza wiadomość, kosmetyki Makeup Atelier Paris trafia do Pani : 

Katarzyna Wójtoowicz 

Gratuluję ! 

Wybór zwycięzcy padł losowo dlatego tym bardziej gratuluję :)

27 komentarzy:

  1. cudowny kolor i pomysł wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny jest ten makijaż Gosiu :) zresztą jak każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie makijaże:) piękny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!! Jakie cudo!! Kochana Ty to zawsze umiesz wyczarować jakieś arcydzieła spod pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. technicznie niezwykle trudny makijaż! Perfekcyjny!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny makijaż i do tego ostatnio moje ukochane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeboski makijaż! Cudowne kolorki<3 Najpiękniejszy jaki ostatnio widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny, z wrażenia aż nie wiem co więcej napisać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. po prostu cudnie :-) efekt końcowy mnie powalił

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt końcowy powala na kolanka

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż :) masz boski talent :)

    Kochana co do dekatyzacji odzieży to fachowo to nazwałaś :) ja używam określenia dosyć potocznego np. odnośnie jeansów czyli, że są marmurkowe :) spryskałabym je delikatnie wybielaczem za pomącą właśnie końcówki od płynu do okien i delikatnie pogniotła ale jeszcze takiego eksperymentu nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja uwielbiam Twoje makijaże! Jest cudowny!<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż i w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny! Bardzo, baaardzo podoba mi się kształt w zewnętrznym kąciku. Jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne kolory ! Pigmentacja jest zaskakująca, super.

    OdpowiedzUsuń