Blue Sky Makeup

Witajcie, 
dzisiaj kolejna makijażowa publikacja dla Glam-express.com .
Makijaż w kolorze delikatnego błękitu, z odrobina zieleni . Makijaż typowo letni dla osób lubiących kolorowe makijaże :)    

Standardowo przygotowałam step by step tego makijażu i mam nadzieję że kogoś zainspiruję  :)
1. Zaczynamy od wewnętrznego kącika na którym aplikujemy cień niebieski. 
2. Tuż za cieniem niebieskim nakładamy cień zielony.
3. Następnie aplikujemy cień w kolorze jasnego turkusu. 
4. Granatowy cień aplikuje na zewnętrzny kącik oka.
5. Załamanie powieki podkreślamy cieniem czarnym.
6. Rozcieramy granice pomiędzy kolorami a powyżej czerni aplikuję cień brązowy.
7 i 8. Na dolnej powiece poniżej linii rzęs aplikujemy cień niebieski a następnie zielony. W celu przełamania czerni.
9. Wykonujemy czarną kreske eyelinerem na powiece ruchomej. 
10. Tuszujemy rzesy i gotowe :)
Makijaż gotowy, teraz pozostaje poczekać na Wasze opinie :)

Link do publikacji na stronie Glam-express.com http://www.glam-express.com/profiles/blogs/blue-skies-makeup-tutorial

31 komentarzy:

  1. pięknie wyszło Ci to niebo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie stworzyłaś makijażu, który by nie zachwycał :-) i ten też zachwyca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło czytac takie komentarze :) motywujesz mnie niesamowicie :)

      Usuń
  3. pięknie!
    Gosiu? powiedz mi, jakie pędzelki polecasz na początek do makijażu oka? właśnie kupiłam paletkę i chce się zacząć na poważnie szkolić w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy jak kwotowo możesz zainwestować, j polecam Sunshade Minerals sa różne zestawy ten duzy zA 150zł z pewnoscią się sprzyda aczkolwiek mozna kupic mniejsze zestawy które tak naprawde posiadaja to co najpotrzebniejsze :)

      Usuń
    2. Dziękuję Gosiu! Już się za nimi rozglądam :)

      Usuń
  4. śliczny makijaż i piękne zdjęcia ! zawsze tak wszytsko jest łądnie ujęte i wyraźne
    makijaż w niebieskościach wygląda cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż. Bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle cudowne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny, kolorowy, makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, oko wydaje się być takie duuuże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem fanką Twoich makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna paletka!

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozświetlałaś czymś wewnętrzny kącik?

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze wiesz, że mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaz i świetnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super trucco..sei stata bravissima.. occhi stupendi

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny makijaż, bardzo mi się podoba ^^ Tworzę spis polskich blogów, chcesz, aby Twój blog się tam znalazł? Wpadnij do mnie, tam wszystko jest wyjaśnione :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe położenie zielonego cienia :) Fajne wykonanie :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ehhh ta kreska eyelinerem... nigdy mi nie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny makijaż, chociaż nie mój kolorek :D Dopiero teraz zauważyłam, że masz moim zdaniem idealne brwi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, miło mi ze tak uwazasz aczkolwiek nie raz nie moge sie z nimi dogadac :/

      Usuń
  20. bardzooo pięknie!!! zawsze wchodzę i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny makijaż :) ja mam wrażenie, że u mnie by taki nie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka piękna kreska! I brwi rzeczywiście idealne!

    OdpowiedzUsuń