Granatowe spojrzenie

Witam serdecznie, 
w dzisiejszym poście tylko makijaż który ostatnio podbił moje serce pod względem kolorystycznym. 
Dawno nie było u mnie recenzji więc zapewne muszę cos napisać bo kosmetyków dużo a ja nie mam czasu na ich opisywanie :) Dzisiaj jeszcze makijazowy post i mam nadzieję że się Wam takie posty nie znudziły jeszcze :)

Makijaż wykonałam z użyciem paletki cieni Sleek i-Divine Ultra Mattes v2 Darks -paletka posiada świetne mocno napigmentowane , matowe cienie którymi można zdziałać na pewno cuda. 
U mnie granat, butelkowa zieleń i kolorowy glitter i efekt jak na poniższych zdjęciach :)


a teraz kolaż :

Jak się podoba takie zestawienie kolorystyczne ?

Mam pytanie , czy chciałybyście brać udział w tygodniowych zabawach tematycznych z makijażem ? 
dawno tego nie było a może by tak ponownie zrobić sobie wyzwanie ?

15 komentarzy:

  1. Niesamowity:)powiedz mi Kochana jak nakładasz ten brokat że on tak świetnie lezy nie ma prześwitów i nie widać,że to taka plama

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny makijaż, gdybym tylko ja umiała bym się tak malować...

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ cudowny! uwodzicielskie spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, idealny na imprezę!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny!! <3 Szkoda, że nie umiem się tak cudnie malować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak nieco inaczej z tym glitterem, ale całkiem fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful blue dear! That glitter on the inside is sooo pretty! Love how deep you made the outside!

    OdpowiedzUsuń
  8. bezkonkurencyjny, piękny, jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzy mi się z arabian nights :) brokat rewelacja, super makijaż na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Twoje oczy nabrały pięknego wyrazu przy tym makijażu! Magicznie czarująco! (;

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż...a zabawy czemu nie;)

    OdpowiedzUsuń