Diamond Cosmetics - pomysł na pazurki

Witajcie, strasznie długo mnie tutaj nie było...ah tęsknie ...ale praca tak mnie pochłania że brak mi słów :) 
Od dłuższego czasu przymierzam się na recenzję produktów do stylizacji paznokci Diamond Cosmetics - mowa tutaj o bazie pod hybryde, hybrydę, top oraz cudowny żel uv do pazurków w cudownym kolorze :)
 Post raczej tematyczny skierowany do zainteresowanych stylizacja panzokci oraz tych którzy lubia podobną tematyke :)

Chciałabym zaprezentować poszczególne produkty i pokazać jaki efekt można z ich użyciem wyczarować. 
Osobiście od pewnego czasu zajmuję się stylizacją żelem ale mam chrapkę na hybrydki :)
Testowałam Praktycznie caly zestaw do hybryd tj : baza, kolor oraz top - wszytskie 3 produkty bardzo przypadły mi do gustu.
BAZA DO LAKIERU HYBRYDOWEGO 

 Baza pod lakier hybrydowy to nieodzowny element manicure hybrydowego. Baza ma za zadanie zwiększyc przyczepność lakieru do płytki oraz ją zabezpieczyć przed urazami. baza Semilac jest produktem bardzo płynnym i wydajnym, wystarczy odrobina aby pokryć pazurka. Uważam że spełnia się w swojej roli doskonale. Czas utwardzania : 2 min.

LAKIER HYBRYDOWY
Kolorek jaki posiadam to Classic Nude 004 - dość ciekawy kolor, niby pudrowy róż, niby brązik - bardzo mi sie podoba. Jego krycie jest imponujące-  wystarczą dwie cienkie warstewki i pazurek jest dokładnie pokryty bez smug i prześwitów. Konsystencja raczej średnio-gęsta aczkolwiek nie spływa z pazurka. Utwardza się w lampie 36W w 2 minutki więc to raczej standardowy czas. Nie wymaga przecierania każdej nakładanej warstwy. Aplikuje się ja po uprzednim utwardzeniu bazy.

TOP DO LAKIERU HYBRYDOWEGO

Top jest to preparat nabłyszczający i przełużający trwałość kolory hybrydy. aplikuje się go bezpośrednio na 2 warstwy hybrydy bez przecierania warstwy dyspersyjnej. Po utwardzeniu 2 min wymaga przemycia go cleanerem . Połysk jaki uzyskamy przy użycia tego topu jest zachwycający przez caly czas "noszenia" hybrydek. 

PODSUMOWANIE :

Manicure hyrbydowy to hit ostatnich lat w stylizacji paznokci. Hybryda SEMILAC idealnie się do tego nadaje. Intensywność  kolorów, szeroka paleta barw pozwoli na wykonanie cudownych zdobień oraz sprawi że nasze dłonie będą zadbane i piękne. Trwałość tego manicure jest zachwycający - aż do 4 tyg od momentu pierwszej aplikacji. Niezwykła trwałość oraz jakośc jest głównym atutem tych produktów. Semilac wg mnie jest marka bardzo profesjonalną doskonale nadającą się do stylizacji również w salonach kosmetycznych. Serdecznie polecam :)
Ceny poszczególnych produktów macie podane w linkach przy opisach.
Moim zdaniem pazurki z hybrydką śliczne i bardzo kobiece. Kolor idealny do każdej okazji i każdej stylizacji. 

Kolejnym produktem godnym uwagi jest żel uv w kolorze kanarkowej zieleni - cos a'la neonowy a jednak tai troszeczkę inny. 
 Żel jest bardziej gęsty niż w/w hybryda, bardzo fajnie współgra z każdym typem pędzla do żelu. Doskonale się poziomuje i jak na kolor neonowy jest dość mocno napigmentowany i dużo mniej transparentny niż klasyczne neonowe kolory.
Krycie tego produktu jest dość mocne, 2-3 warstwy i mamy pazurki w cudownym kolorze. 
Zauważyłam również że żel ten jest jakby fluorescencyjny - wygląda naprawdę bosko. Jednak jedyną wadą jest to,że po ok.3 tyg żel zmienia troszeczkę swój kolor mianowicie staje sie bardziej klasycznie żolty aniżeli kanarkowa zieleń. Mimo wszystko i tak go uwielbiam.
Z porduktów marki Diamond Cosmetics jestem bardzo zadowolona, na pewno nie jeden raz do nich wrócę  a moje klientki będa mogły sprawdzić ich cudowne działanie. 
Zapraszam na stronę producenta  do zapoznania się z szerokim asortymentem sklepu :



23 komentarze:

  1. ostatnie fajne, ale na paznokciach Twoich:)) fajnie wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  2. cały czas się zmierzam ku hybrydom, ale jeszcze do tego tematu nie doszłam. Mam nawet produkty, ale brak mi lampy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te neonowe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Neonki wpadły mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio myslalam, zeby zaczac z hybrydkami ale zastanawialam sie nad firma itd.... mysle, ze bardzo ulatwilas mi wybor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam semilac. są boskie i niedrogie ;)

      Usuń
  6. Neonowe to mistrzostwo :) pięknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  7. neonki wyglądają odjazdowo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wlasnie chcę sobie kupić swój domowy zestaw do hybryd i słyszałam same pochwały dla tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od niedawna zaczelam przygode z semilac i polecam. mam 042 neonowa maline i super wyglada w polaczeniu z 037 brokat. teraz planuje kolory jesienne ;)

      Usuń
  9. Podobają mi się ale to nie opcja dla mnie - za bardzo lubię urozmaicenie na pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie maja fajne te lakiwry ale za hybryda jakos nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne efekty końcowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jej piękne <3 te neony mega !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i jakie efektowne :) zwłaszcza podoba mi się ten róż ze złotem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Również posiadam 004. i podoba mi się także. Ten kolor wygląda dobrze na paznokciach o każdej porze dnia ( i nocy). Dopiero zaczęłam pracę na hybrydach Semilac, ale już po pierwszym użyciu jestem z nich zadowolona. A ten kanarkowy żel jest po prostu cudny ! Żałuję, że lato się kończy, bo chętnie ponosiłabym jeszcze taki kolor na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. hybryda różowa jest przepiękna. kobieca i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny neonek.
    Hybrydy stosuję i uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń