La Rosa cienie mineralne cz.1

Witam,
dzisiaj zaprezentuje Wam 5 mineralnych cieni marki La Rosa.
Kolorki jakie wybrałam należą w dużej mierze do chłodnej tonacji. Uwielbiam takie odcienie na oczach dlatego wybór padł konkretnie na te kolory - nie przypadkowo.
Cienie te możecie dostac w sklepie Futurosa.net gdzie prócz tych kolorów znajdziecie dużo więcej odcieni, począwszy od beży poprzez brązy, fiolety, korale aż do bieli i czerni. 

Wszystkie 5 cieni zamkniętych jest w eleganckich szklanych słoiczkach zakręcanych srebrnymi zakrętkami z logo marki La Rosa. Opakowania ogólnie sa bardzo solidne, cienie się nie wysypują podczas przenoszenia, nie odkręcają się. Solidne zamknięcie uniemożliwia samoistne odkręcenie się jak to nie raz bywa u cieni innych marek. 
Po odkręcaniu słoiczka ukażą się nam 5 cudownych kolorków : czerń, biel, cielisty beż, bakłażanowy fiolet, błękitny niebieski oraz opalizujący na morsko cień w kolorze bliżej mi nie określonym , ważne że jest piękny :) 
Wszytskie cienie wykazuja bardzo wysoką pigmentację oraz wszechstronne działanie. Cienie mineralne La Rosa mozna aplikować na sucho, na mokro tworząc tym samym kolorowe eyelinery, jako dodatek do transparentnego błyszczyka czy pyłek do zdobienia paznokci. Nie sądziłąm że jeden produkt można wykorzystać na tyle sposobów. 
 Powyżej prezentuję cienie bez wykorzystania bazy czy metody na mokro - tak cienie wyglądaja aplikowane bezpośrednio na skórę reki w tym przypadku. Ja jestem oszołomiona ich pigmentacją. 
Czarny i biały od razu posłużyły mi jako eyelinery , szczególnie biel - od lat szukałam białego eyelinera i dzięki sklepowi futurosa.net i marce la Rosa mogę cieszyć się pięknymi białymi kreseczkami.
Cień błękitny użyłam również w wyżej pokazanym makijażu i jest on również wykonany na sucho bez bazy czy wody/duraline. Tak samo cień fioletowy, morski czy beżowy wykazują pigmentacje na wysokim poziomie. 

Błękit, fiolet, oraz morski to cienie połyskujące z drobinkami rozpraszającymi światło, cień czarny - 100% matowy a cień biały posiada satynowe wykończenie idealny również do rozświetlania wewnętrznych kącików oka, łuku brwiowego oraz jako highlighter podczas konturowania twarzy.

Z wszystkich cieni jestem niezwykle zadowolona. Wysoki pigment, trwałość na powiece i jakość są głównymi powodami dla których z pewnością zaopatrzę się o pozostałe kolorki i z czystym sumieniem mogę je Wam polecić. Cena uważam jest niska w stosunku do jakości produktu ponieważ słoiczek mieści w sobie 3g produku a cena za sztuke to jedyne 24,70 zl



Zapraszam na stronę : http://sklep.futurosa.net znajdziecie tam szeroki asortyment produktow oraz powszechnie lubiany MAKIJAŻ MINERLANY.

W kolejnych postach zaprezentuję Wam powyższy makijaż krok po kroku, Czerń oraz biel w postaci eyelinerów. Który temat chcecie zobaczyć wcześniej ?

32 komentarze:

  1. czerń i biel jako eyeliner muszą wyglądać bosko,szczególnie biel

    OdpowiedzUsuń
  2. Biel i niebieski mega czadowy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. matko! Jaka pigmentacja! Piękne kolory i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie oczka chcę na poprawiny na swój ślub , super;]

    OdpowiedzUsuń
  5. takie oczka z chęcią bym sobie zażyczyła. Czarny przygarnęłabym bez zastanowienia;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolorki :-) Ostatnio lubię niebieskości na oczach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śwwietne są, może się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te cienie :) niebieski jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne cienie i boski makijaż! Uwielbiam Cię w takich kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kolorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory, fajne te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tylko jeden, ale bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hehhhh żebym ja jeszcze umiejętności jeszcze miała...

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne te cienie .... mineralnych jeszcze nie mialam moze pora w nie zainwestowac D:

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ładnie się mienią ;)
    nie miałam jeszcze nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. niebieski jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ one mają piękne pigmenty!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, pigmentacja tych cieni jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pigmentacja mocna to najwazniejsze, nie lubię jak cienie tracą kolor, albo osypują się po godzinie;) za taką cenę może się skusić! pozdrawiam i zapraszam na neonowy makijaż do mnie;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. sporo kolorków nam się pokrywa :) piękny make up! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No pigmentacja fajna a i kolorki też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny makijaż ;) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń