Brzoskwiniowo - różowy makijaż Karoliny

Witajcie, 
nie wiem czy chcecie, czy potrzebujecie ale chętnie zaprezentuję Wam serię postów w tkórych będę pokazywać moje klientki w moich makijażach. 
Napiszcie w komentarzach jakie macie zdanie w tym temacie i czy chcecie takie publikacje.

Makijaż jaki Wam zaprezentuję jest ciekawym zestawieniem kolorystycznym dla blondynki jaka jest moja klientka Karolina. 
Makijaż jaki chciała miał być podkreślający aczkolwiek niezbyt agresywny. 
Do wykonania tego makijażu użyłam w głównej mierze paletki Makeup Atelier Paris T19 - paletka typowo ślubna(beże, brązy, brzoskwinia), oraz paletka Sleek Shangri-la Respect - bardzo sympatyczna paleta z 4 bardzo ciekawymi kolorami :
W makijażu Karoliny użyłam cieni : Count Base Beige, Otis Red, New Jack Pink oraz Roberta Black. 
Uważam że zestawienie kolorystyczne tej paletki jest doskonałe :)



Jakie macie zdanie w temacie tego makijażu ?
 

24 komentarze:

  1. Ja chce więcej:)
    Są cudowne bo widziałam kazdy na FP:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż, pięknie podkreśla urodę dziewczyny. Jakie są paty w tej paletce? Masz może porównanie z paletka Oh So Special? W tej właśnie te maty są tragiczne. Ta ma piękne odcienie, ale jak maty sa takie jak w oh so special.. To podziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam og so special ale maty w tej palecie sa doskonałe - swietna pigmentacja, mocne krycie, super sie rozcieraja i sa miekkie... mi sie dobrze na nich pracuje :)

      Usuń
  3. na pewno i na moich ciemnych oczach wyglądał by ten makijaż zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie , chciałabym oddac sie w twoje rece haha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny ten makijazyk kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż,szkoda,że nie mieszkasz bliżej kochana,pomalowałabyś mnie tak;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kolory pięknie podkreśliły jej urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż pięknie podkreślił oczy ;) Wydaje mi się , że ten make up jest idealny dla blondynek. Ja jako brunetka kompletnie się nie widzę w takich kolorach :( A szkoda... Bo bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolina !! :* makijaż jak każde inne- Przecudowny :* !!! ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż, bardzo dopracowany

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie sobie pooglądam takie posty :) Makijaż przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek cudo, makijaż cudo, a zmiany na blogu bomba;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! :D Jedne z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widoczny ale nie przesadzony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny makijaż! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny jest , bardzo mi się podoba )

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny, piękny i jeszcze raz piękny! uwielbiam Twoje prace, Gosieńko, jesteś mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny makijaż :) Idealnie dobrany do urody Karoliny :) Więcej takich postów poproszę :))

    OdpowiedzUsuń