Galaktyczne spojrzenie z Vipera Cosmetics + 2 tutoriale !!!!

Witajcie , jak zapewne wiecie tutoriale makijażowe to moja jedna z większych pasji  jednak oprócz tego lubię również zrecenzować dla Was moje kosmetyczne perełki które sprawdzają się zarówno u mnie jak i u osób którym je polecam. 
Dzisiaj pora na makrę Vipera Cosmetics dzięki której pokochałam kosmetyki oraz sztukę makijażu. 
Dzisiejszy post będzie dość obszerny ponieważ chce poruszyć w nim kilka ważnych kwestii o których dowiecie się w dalszej części posta :)

Ilość produktów Vipera Cosmetics jakie posiadam jest mocno ograniczona ze względów małej dostępności  na lokalnym rynku kosmetycznym, aczkolwiek swoje perełki mam i chętnie Wam o nich opowiem. 


Moimi hitami sa niewątpliwie pastele, cienie sypkie oraz wszechobecne konturówki. Dzisiaj opowiem szczególnie o białej kredce, pastel 304 oraz cień Galaxy morski 114 którymi wykonam makijaż wraz z tutorialem oraz mały bonusik w postaci tutoriala tematycznego - czyli podkreślanie brwi. 

Zarówno cień sypki, pastel jak i kredka wykazują naprawdę bardzo wysoką pigmentację. Ich jakośc jest niesamowicie wysoka w porównaniu do tak niskiej ceny. Komfort pracy z tymi produktami jest bardzo wysoki ponieważ możemy zrobić nimi naprawdę wszystko. 

Biała/czarna konturówka IKEBANA

Zarówno biała jak i czarna konturówka Ikebana sa moimi hitami od blisko 10 lat. Niestety nie pokazuję zdjęcia czarnej kredki ponieważ na chwilę obecną jest juz dosłownie 6 cm i wolałam pominąć jej fotografię. Za to prezentuje jej BIAŁĄ SIOSTRĘ która swoim designem oraz wyglądem bardzo przyciąga szczególnie mój wzrok a zarazem wygląda zupełnie identycznie tylko ze jest akurat czarna. 
Tych kredek w okresie min. 10 lat zużyłam zapewne 50 szt jak nie więcej pomijając fakt że są bardzo ale to bardzo wydajne i trwałe. Przez ten okres eksperymentowałam z innymi kredkami  jednak zawsze do tej wracam ponieważ no nie oszukujmy sie wg mnie i moich mocno wrażliwych oczu ta kredka nie wpłynęła negatywnie na stan mojej skóry czy ogólnej kondycji oka.Używam jej dosłownie non stop u siebie jak i u moich klientek które również zakochały się w nich tak jak ja :) 
Ze spraw technicznych moge powiedzieć że kredki bardzo dobrze trzymają się linii wodnej oka jak i sprawdzą się w roli eyelinera na górnej powiece. 
Konturówki są dość miękkie przez co mogą posłużyć jako doskonała baza pod cienie/pigmenty. Szczególnie biała która doskonale podbija kolor aplikowanego cienia dając niepowtarzalne efekty. 
Cena za taka konturówkę to 7.99 zł/szt i uważam że to naprawdę bardzo mało jak na jakośc jaka oferuje nam producent. 
LINK : http://www.viperasklep.pl/56-konturowki-do-oczu 


 Mineral Cream Dream 304 

Vipera Cosmetics w swojej ofercie posiada również cienie mineralne "pastele" sa to cienie w zakręcanych słoiczkach z dołączonym aplikatorem w postaci pędzelka dzięki któremu aplikujemy produkt na powiekę. Sam cień posiada dość obszerne zastosowanie w dziedzinie makijażu. Może posłużyć jako baza pod cienie, eyeliner oraz kamuflaż pod luk brwiowy podczas stylizacji brwi. Ja uzywam go szczególnie wtedy kiedy koryguje swoje brwi nadając im pożądany kształt. Wykonałam dla Was tutorial tego jak maluje brwi, nie będe go opisywac krok po kroku bo zdjęcia pokazuja raczej wszystko :)
W pkt 4 i 5 aplikuje właśnie cien mineralny nr 304 i stanowi on idealne pokrycie wszelkich niedoskonałości skóry. Ostatnim krokiem korekty brwi jest przypudrowanie skóry pudrem sypkim  :
Takim sposobem można osiągnąć prawie idealne brwi . Oczywiście prócz cienia mineralnego potrzebujecie pędzelek skośńy dość cieniutki oraz cień nie koniecznie "do brwi" dowolny matowy w bardziej chłodnej tonacji czyli taki który nie będzie wyglądał na lekko pomarańczowy.
Cena tego cienia to  : 9,00zł/szt
LINK  : http://www.viperasklep.pl/111-mineral-cream-dream


 Sypki cień do oczu GALAXY 114 morski (aktualizacja)

  Ostatnim produktem jaki dzisiaj omówię jest cień sypki w kolorze morskim o równie wszechstronnym zastosowaniu. Otóż cień ten można nakładać na sucho nadając makijażowi niesamowitego efektu błysku, drobinki idealnie rozpraszając światło sprawiają że nawet zwykły makijaż nabiera smaku. Aplikowany na mokro czyli na specjalny fixer jaki poleca nam producent, duraline czy czysta wodę możemy uzyskać znacznie większą głębię koloru. stosowany na mokro jest również dobrym eyelinerem. 
Jego pigmentacja jest naprawdę mocna, można nim budować intensywność koloru oraz efekt jaki chcemy uzyskać. Aby pokazać realne działanie tego produktu wykonałam kolejny tutorial w którym pokażę jak sprawdza się w rzeczywistości a także będzie to dopełnienie do wcześniej wykonanych brwi 
1. Pierwszym krokiem jest nałożenie czarnej kredki IKEBANA na całą powiekę , będzie stanowić bazę przed nałożeniem cienia sypkiego Galaxy 304. 
2. Wklepujemy kredke w powieke tak aby uzyskac jednakowy kolor części ruchomej oka. 
3.Na wcześniej nałożona czarna kredkę aplikuję cień Galaxy 304. 
4. Blenduję w górę, aż pod łuk brwiowy 
5. Wewnętrzny kacik oka przyciemniam czarnym cieniem.
6. Linię wodną oka rozświetlam białą kredka IKEBANA
7. Wzdłuż dolnej linii rzęs aplikuję cień pomarańczowy. 
8. Kreska na górnej powiece otworzy oko i nada jej mocniejszego charakteru. 
9. Sztuczne rzęsy lub jak kto woli sam tusz i mamy makijaż gotowy.Idealny do tęczówki w kolorze zielonym oraz brązowym.
 Cena cienia : 12,99zł/szt

LINK:   http://www.viperasklep.pl/galaxy/363-vipera-niebieski-morski-sypki-cien-do-oczu-galaxy-114.html

Wszystkie wyżej wymienione kosmetyki a było ich trzy sa moimi ulubieńcami i ciągle goszczą w makijażach jakie wykonuję. 
Marka Vipera Cosmetics przywołuje we mnie same miłe wspomnienia, pierwsze kroki w dziedzinie makijażu, pierwsze próby i sukcesy, miło wspominam rowniez podkład Vipera Satin Look kóry nei dośc że bardzo dobrze krył to również pieknie pachniał :)..ah były to czasy..... 



 

46 komentarzy:

  1. To kremowe coś wygląda co najmniej interesująco :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i takie jest - w ofercie sa również inne kolorki :)

      Usuń
  2. Przepiękny makijaż! będziesz moją inspiracją :)

    Obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana, również obserwuję
      :)

      Usuń
  3. co ja mogę powiedzieć ?;P poprostu WOOOOOOOOW!
    jestem w szoku jakie cuda można wykonać na powiece;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak na powiece i to jeszcze z uzyciem dosłownie 4 produktów ;)

      Usuń
  4. Cudowny, po prostu cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym choć raz taki makijaż mieć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze perfekcyjnie:) zawsze podziwiam Twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten dzień jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten niebieski cień przepięknie ukazuje magię kobiecego spojrzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma naprawdę świetną pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż!
    Sam cień mnie nie zachwycił, ale w Twoim makijażu wygląda pięknie!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz że porducent oferuje nam 40 kolorków tych cieni - zerknij do nich moze cos Ci się spodoba :)

      Usuń
  11. Śliczne oczka. Ja nie przepadam za viperą. Miałam czarną kredkę tej serii i rozczarowałam się, bo strasznie się rozmazywała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja natomiast jestem nia oczarowana - chyba ze miałas inna tej marki

      Usuń
  12. najbardziej mnie zainteresowałaś tą kredką,moja ulubiona na linię wodną powoli się kończy i szukam czegoś nowego ;)
    a ten cień jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten sypki cień ma przepiękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  14. z tej firmy mam lakiery do paznokcii i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, makijaż oka totalnie mnie powalił :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie :)
    Baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny jest ten pierwszy makijaż, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeju! Jaki cudowny makijaż, odcień piękny. Z chęcią dałabym moje oczy pod Twoją opiekę;p

    OdpowiedzUsuń
  19. pieknie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. mam tą białą kredkę, właśnie mi się kończy i muszę kupić nową;) a makijaż cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny makijaż ;)
    ja nie przepadam za ich kosmetykami, choć 1 małą nudziakową paletkę mam i nawet niezła jest
    startujesz na ich ambasadorkę? jeśli tak to trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdybym skorzystała z tutorialu to i tak by mi makijaż nie wyszedł tak pięknie jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze makijaż nietuzinkowy, przepiękny i perfekcyjnie wykonany :)
    Uwielbiam Twoje prace z całego serducha!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekny make up, bardzo fajnie łączysz kolory. A vipere jest bardzo ciezko dostac..

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam Twoje makijarze, są dopracowane i po prostu piękne !

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny makijaż. Spróbuję go wykonać, ale pewnie mi się nie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny makijaż, nie mogę się na niego napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. a mnie zainteresował korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne makijaże. Na pewno zostanę tu na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń