Lime green makeup

Witajcie, 
zapraszam na makijaż iście soczysty w kolorach adekwatnych - limonka, zieleń oraz błękit. 
Jak jest lato ja lubie smoky - na jesień mocniejsze akcenty ale w kolorze :)
Przygotowałam również tutorial dzięki któremu krok po kroku poznacie małą tajemnice jego wykonania :)

Do wykonania tego makijażu zainspirowało mnie tylko i wyłącznie  zestawienie kolorystyczne i chwila natchnienia dzięki któremu od czasu do czasu pokazuję Wam swoje makijażowe nowości. 

Zapraszam na tutorial :)
Makijaz rozpoczynam aplikacja bazy na cała powiekę bez podkładu czy pudru dzięki czemu zobaczycie jak intensywne barwy mieści paletka BH Cosmetics Take me to Brazil. 
Wewnętrzny kącik oka pokryłam cieniem opalizującym białym a ruchomą cześć powieki  - cieniem limonkowym. Tuz za limonka w nie wielkiej ilości aplikuje cień zielony , nastepnie zamykam oko cieniem w kolorze morskiej zieleni. Oczywiście z użyciem puchatego pędzelka do blendowania delikatnie rozcieram granice pomiędzy poszczególnymi kolorami. Łuk brwiowy rozjasniam cieniem biało bezowym. 
Aby nadać głębi spojrznenia dodatkowo na morska zieleń dodaje odrobine cienia czarnego aby podobic kolor i nadać wieczorowego charakteru. Linia wodna oka pokryta czarna kredka dodatkowo rozświetlona cieniem niebieskim z drobinkami. Czarna kreska na górnej powiece nadaje efektu glamour a doklejenie sztucznych rzęs nadaje spektakularnych efektów. 

Makijaż uważam za troszeczkę ciekawy, być może dla niektórych przesadzony aczkolwiek do popatrzenia może być :)


Użyłam również sztucznych rzęs NEICHA model 513 które sa delikatne , sprężyste i bardzo eleganckie. 

Pozdrawiam 


46 komentarzy:

  1. Jak zawsze makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś mnie tu długo nie było :/
    jak zwykle pięknie i kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. limonkowo-turkusowe cudo:) brawo

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolory ♡♥♡ chcę tą paletkę ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś niesamowitego :) U mnie ciężko wprowadzić chociaż jeden kolor do makijażu oka a u Ciebie cała moc koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, ale dla mnie za odważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja , jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne kolorki, rzęsy cudo, ogólnie super makijaż to Twojej tęczówki

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż ja mogę powiedzieć - oczarowałaś mnie od samego początku, a każdy Twój makijaż utwierdza mnie w przekonaniu, że nie jesteś wizażystką... jesteś artystką. Uwielbiam Twoje wyczucie koloru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka cieni rewelacja, a makijaż oka?? superrr :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny, a rzęsy prezentują się całkiem naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudo, uwielbiam te Twoje napigmentowane maty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. powaliłaś na kolana! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam te rzęsiory i jestem zadowolona, makijaz powala, a paleta :O Boooże te kolory... wołają do mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorgeous makeup !!
    Would you like to follow each other? Let me know and I will follow you back <3

    http://tabicibeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Powaliłaś tym makijażem na łopatki, Gosiu! Bajka!
    Obserwuję! :) Zapraszam również do mnie.
    Buziaki, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny makijaż! Uwielbiam Twoje kolorowe połączenia <3
    Rzęsy prezentują się wspaniale!!!
    Ale świetna paletka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo myslalam ze cienie z tej firmy maja o wiele gorsza pigmentacje a tu pieknie:d

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW! Coś wspaniałego! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. przecudne, świetne kolory! w ogóle ta paletka fajna :D chociaż ja na cały kolorowy makijaż raczej bym się nie zdecydowała, ale kolorowa krecha jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaaa Ty masz tą śliczną paletę !! zazdroszczę ;)
    Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny, szkoda że chwilowo nie mam czym takiego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  23. kolory przepiękne:) chyba sama skuszę się na tą paletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tym razem ja się zainspirowałam ;)
    Prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń