NEICHA 114

Witajcie, 
dzisiaj mam zaszczyt zaprezentować wspaniałe sztuczne rzęsy marki Neicha . 
Efekty jakie dzieki nim uzyskamy sa zadowalające. 
Zapraszam do dalszej lektury posta.

Troszeczkę o marce Neicha....

NEICHA to marka produktów przeznaczonych do przedłużania rzęs doceniona szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Japonii. Od pewnego czasu z jakości i efektów czerpią korzyści również Polscy wizażyści. 
Neicha wykazuje bardzo wysoką jakość sprzedawanych produktów z szczególną dbałością o sprężystośc jak i komfort noszenia. 
W asortymencie można znaleźć zarówno rzęsy na pasku, kępki rzęs, klej do ich aplikacji jak i produkty profesjonalne przeznaczone do przedłużania i zagęszczania rzęs np metodą 1:1.
Ja w swoim posiadaniu mam 4 pary rzęs z których jestem bardzo zadowolona. 
Dzisiaj zaprezentuję pierwszy model który uważam skradł totalnie moje serce <3 Wszystkie rzęsy dostępne na stronie Neicha.pl są wielokrotnego użytku. 


Model 114 to rzęsy na pasku dające efekt bardzo mocnego zagęszczenia oraz uniesienia rzęs. Rzęsy mocowane są do silikonowego transpraentnego pasku dzięki któremu po ich doklejeniu są praktycznie nie widoczne.
 Efekty sa wprost zdumiewające - oko wygląda naturalnie a zarazem jest bardzo ładnie podkreślone.
Rzęsy same w sobie są bardzo lekkie , elastyczne, doskonale dopasowują się do każdego kształtu oka. Można dowolnie regulować ich długość bez obaw że się np. odkształcą . Są bardzo wysokiej jakości. 
Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć jak makijaż prezentuje się bez doklejonych rzęs oraz z doklejonymi rzęsami - jak dla mnie efekt jest zdumiewający :)
Komfort noszenia jest naprawdę wysoki - rzęsy nie odklejają się dzięki temu że pasek jest bardzo elastyczny a włosie bardzo lekkie i sprężyste.
Rzęsy są ręcznie wykonane
. Cena : 14,90 zł


32 komentarze:

  1. Pięknie te rzęsy się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the eyeshadow colors!
    Lily

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzęsy jak rzęsy :P
    Makijaż piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt powalający:) jednak ja nie wiem czy bym...

    OdpowiedzUsuń
  5. O na następny raz skuszę się na ten model. Znam te rzęsy i bardzo je lubię, są plastyczne i łatwo się je klei. Jak najbardziej na tak!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam sztucznych rzęs ale kusicie mnie wszystkie na nie :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo naturalnie te rzęsy wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje rzęsy są takie liche ze aż strach, ale na codzień nie nosiłabym sztucznych :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzęsy prezentują się b. dobrze:) jednak sztuczne są nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. rzęsy są super, piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądają :) Też bym kiedyś chciała założyć sztuczne rzęsy, ale nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądają choć ja jestem fanką połówek ardell :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają bardzo naturalnie. Piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają zachwycająco. Ja jednak wolę sztuczne rzęsy w kępkach.

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the blue makeup so fab !!

    http://tabicibeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem tego jak się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne rzęski, takie naturalne i gęste

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądają te rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałabym żeby moje naturalne rzęsy tak bosko wyglądały;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne rzęski. Ja jakoś nie mogę się przełamać i wypróbować. Jakoś boję się, że by się nie trzymały..

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie rzęsy uwielbiam :)) ! Makijaż z takim dodatkiem wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam takich rzęs, bajecznie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ty to umiesz połączyć te kolory:) lubię paski nosić ale tylko na jakieś imprezy

    OdpowiedzUsuń