NEICHA 518

Witam, 
zapraszam na post w którym kolejny raz pochwalę się i zaprezentuję niesamowite rzesy Neicha, tym razem sa to połówki rzęs idealne do maiijażu dziennego, wieczorowego oraz zupełnie na co dzień.  

 Rzęsy na pasku sa lubiane przez kobiety a połówki rzęs- jeszcze bardziej, dlatego ten makijaż pokazuje jak można efektownie wzbogadzić makijaż poprzez użycie zaledwie połówek rzęs. 
 LINK : http://www.neicha.pl/luksusowe-rzesy-518 

Rzęsy są bardzo elastyczne i przyjemne w noszeniu, bardzo podobne do modelu 513 aczkolwiek z tą różnicą że zewnętrzna cześć nie jest tak gęsta jak u 513. 
Włosie bardzo sprężyste, lekkie w efekcie dające naturalne spojrzenie. 
 Subtelne rzęsy - maxymalny efekt na oku !
Sa praktycznie nie wyczuwalne dlatego można je nosić codziennie :) 
 Jak Wam się podobają ?


25 komentarzy:

  1. Subtelne i delikatne , w sam raz na romantyczną randkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż wygląda niesamowiecie, pogłębia spojrzenie. W ogóle nie widac, że masz przyklejone sztuczne rzesy, a efetk jest powalający.

    OdpowiedzUsuń
  3. oba makijaże prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie wiem, czy mnie przekonują, lepsze niż poprzednie ale ja lubię dramatic look :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubie te rzeski Neicha. Sa u mnie na rowni z Ardell :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale różnica z tymi rzęsami!drugi makijaż skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slyszalam juz, ze sa swietne te rzeski:) musze sprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyrabiasz we mnie kolejne chciejstwo!! - sztuczne rzęsy i to dokładnie te!!

    OdpowiedzUsuń
  9. rzęski piękne :) makijaż oczywiście też!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne rzęsy i makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne;) tylko czy sa one ze tak napisze ,,jednorazowe'' tzn po odklejeniu można przykleić powtórnie?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał. efekt niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają meega naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow. WOW piękny makijaż. Jeśli chodzi o rzęsy, wyglądają pięknie i naturalnie, choć do tej pory używałam Ardell.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne oczy!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż świetny!
    Lubię makijaż w stonowanych kolorach a trochę więcej szaleństwa poprzez kolory na dolnej powiece.
    Mam kilka pytań odnośnie rzęs, które opisujesz.
    Czy one są jednorazowe?
    Piszesz że są delikatne, ale jaki jest pasek?
    Czy nie jest sztywny i nie wygodny?
    Przyzwyczajona jestem do rzęs Ardell Demi Wispies.
    Posiadają silikonowy pasek co uważam jest ich wielką zaletą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie sa jednorazowe, mozna je kilkakrotnie aplikowac - nie jestem w stanie powiedziec ile razy bo nie wiem jak duzo korzystasz ze sztucznych rzes. pasek jest inny niz Ardell i moze byc dl Cb troszke wyczuwalny ponieważ nie jest to ten silikonowy transparentny tylko czarny i ciut grubszy - mimo to jest lekki i sprezysty :) wiec ten model nie koniecznie moze Ci przypaść do gustu ja takie dośc lubie wiec mi nie przeszkadza ale jak uwielbiasz Ardell przy tych mozesz czuc lekki dyskomfort :)

      Usuń
  17. Bardzo ładny makijaz. Idealnie podkresla oko i ładnie zagęszcza rzęsy dzięki roztartek kresce.

    OdpowiedzUsuń