Puder bronzujący Makeup Revolution - recenzja

Witam, 
od niedawna na rynku kosmetycznym możemy spotkać ciekawą firmę kosmetyczna pod wdzięczną nazwą Makeup Revolution. Kosmetyki tej marki sa bardzo tanie i jakościowo doskonałe. 
Ja zakupiłam dopiero teraz 3 produkty tej firmy jednak w dzisiejszym poście zapreznetuję kosmetyk bez którego ja osobiście nie jestem w stanie żyć - mowa o BRONZERZE. 

Uwielbiam mocno podkreślone kości policzkowe dlatego nieustannie poszukuję  bronzera idealnego. Cena nie gra roli dlatego sięgam zarówno po kosmetyki z wyższych półek oraz tych niższych. 
Cena tego bronzera to 9,99 zł ja natomiast kupiłam go w cenie 7,99zł robiąc zamówienie na stronie ekobieca.pl używając kodu rabatowego uprawniającego do 20% zniżki (niedawno była taka akcja promocyjna). 

Pokusiłam się na dwie sztuki tego produktu aby móc na spokojnie testować :) 
Jak widzicie na załączonym obrazku, produkty sa zamknięte w ciekawej "puderniczce" . W zestawie znajdziemy lustereczko oraz gąbeczkę do nakładania produktu na skórę.
O ile gąbeczka jest wykonana z fajnego materiału o  tyle ja jej unikam ponieważ powoduje dość spore plamy na twarzy - zdecydowanie wolę pędzle :)
Kolor tego pudru należy do tonacji ciepłej, nie ma koloru chłodnego brązu , wpada w lekki kolor pomarańczy. Miałam troszeczkę inne wrażenia wzrokowe wrzucając te produkty do koszyka bo wydawał mi się bardziej brązowy aniżeli jest w rzeczywistości. 

Jakość wykonania puderniczki jest dośc wysoka, nic się nie zacina , napisy w miarę się nie ścierają ale co z realnym działaniem?
Otóż mimo lekko pomarańczowego odcienia puder na skórze wygląda bardzo naturalnie. Aplikowany dużym pędzlem nie powoduje smug czy ciemnych plam. W kontakcie ze skórą doskonale współpracuje z wcześniej nałożonym podkładem. Nie zauważyłam również aby produkt ten ciemniał w ciągu dnia jak niektóre produkty tej samej kategorii.
Mimo że jest to puder bronzujący idealnie sprawdza się w podkreślaniu kości policzkowych oraz nadawaniu skórze zdrowej opalenizny. Efekt jaki można nim uzyskać to coś na styl Ziemi Egipskiej BIKOR czy Lavertu.
Skład jest nawet znośny pomijając parabeny które są szkodliwe dla skóry. 
Nie zauważyłam również aby puder ten zapychał skórę czy ją wysuszał. 
Jego trwałość na skórze jest zdumiewająca - osobiście nie muszę dokonywać poprawek w ciągu dnia co przy mojej pracy jest wielkim atutem. 
 Trwałość idzie w parze z jakością a cena jest naprawdę bardzo niska dlatego z czystym sercem mogę polecić Wam ten produkt oraz inne pozostałe z asortymentu marki ponieważ niska cena pozawala na przetestowanie większej gamy produktów i wyrobieniu sobie konkretnego zdania o kosmetykach. 
 Na pewno nie jeden raz wrócę do tych kosmetyków ponieważ sa naprawdę bardzo dobrej jakości. 


Zapraszam na zakupy do sklepu ekobieca.pl gdzie asortyment kosmetyczny jest powiększany praktycznie codziennie a kontakt i szybkość wysyłki na najwyższym poziomie. 
Niebawem pojawi się recenzja 2 palet marki Makeup Revolution w której się całkowicie zakochałam. Intensywność barw, jakośc i trwałość to jak widać główne cechy marki Makeup Revolution:)

POZDRAWIAM i zapraszam do nowej grupy na fb : https://www.facebook.com/groups/815123491872269/ - Makijaż z pasją :)

22 komentarze:

  1. kusi mnie ten bronzer, nawet nie widziałam, że te opakowania są takie "inne" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, ale bronzera jak na razie nie potrzebuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W sobotę robiłam zamówienie z tego sklepu :) Póki co mam całą masę bronzerów, ale zamówiłam sobie korektor z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda całkiem fajnie ;D Jak wykończę bronzer z Astora to może za tym się oglądnę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubie bronzer Astora ten dla brunetek wiadomo - jest cudowny :)

      Usuń
  5. Ostatnio wszędzie jest pełno tej marki a ja dalej idę w zaparte i nie chce paść ofiarą tej mody;d ale strasznie kusicie tymi recenzjami! Przed bronzerem się jeszcze uchowam ale jak znowu zobaczę ich cienie to polegne;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam co prawda jeszcze 4 niezużyte bronzery, ale lubię nowości;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Petrolatum i Paraffinum liquidum tak wysoko w składzie nie czynią go niestety przystępnym... Będzie zapychać jak diabli :I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam sie na skąłdach kosmetykóww wiec wypowiedziałam sie o rzeczach wiadomych dlatego dziekuje za odp :)

      Usuń
  8. Ja zamówiłam iconic 3 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. również jestem zadowolona ze swoich kosmetyków make up revolution, choć tego brązera nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego bronzera nie znam :-\
    ale wyprubuje chetnie ;-)

    Zapraszam na konkurs
    http://cudazwlosow.blogspot.com/2014/09/konkurs-fryzurka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Fenomenalny kolor bronzera :)

    Obserwuję .Bardzo bym prosiła o szczere poklikanie w linki, wiesz że to ważne, a ja z chęcią odwdzięczam się komentarzami i obserwację :))

    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.htm

    OdpowiedzUsuń
  12. Odcień nawet mi się podoba. I cena :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zostaję wierna 2bronzerom-ziemi egipskiej Bikor oraz Bahama Mama The Balm(osobiscie stosuje dla siebie ten drugi z racji odcienia piekneo chlodnego brazu)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bronzerów używam głównie latem, ale i tak z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. POLECAM POLECAM CENA NIE WIELKA A WARTO :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam jeden bronzer z makeup revolution i na prawdę jest fajny i tani

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, choć słychać o niej dosłownie wszędzie od jakiegoś czasu. Obecnie używam bronzera od Pierre Rene i fajnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  18. dobra cena za taki bronzer;))nie znam tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń