Wieczorowy z klasą

Witam, 
tym razem kolejny post z serii makijaże klientek. 
W tym makijażu postawiłam na mocniejszy look aczkolwiek moja klientka była dość młoda osobą dlatego nie chciałam zbytnio dodać jej lat. 
Efekty zobaczycie poniżej :)





Madzia - moja klientka posiada niesamowity talent - potrafi tak ułożyć swoją twarz że każdy makijaż będzie wyglądał nieziemsko. 
Duże niebieskie oczy idealnie kontrastują z ustami w kolorze mocnej fuksji nadając niesamowitego efektu :)

Nie mogę się oprzeć temu spojrzeniu ! 
Współpraca z Madzią to czysta przyjemność. 
Makijaż sam w sobie bardzo klasyczny aczkolwiek efekty sa doskonałe :)

Jak Wam się podoba  mój klasyk ?

31 komentarzy:

  1. piękna dziewczyna i cudowny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, niby zwykły make-up ale na tych pięknych niebieskich oczach prezentuje się wręcz magicznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, też często robię takie makijaże :) klasyka jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kobieta i piękny makijaż wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  5. w kolorze szminki jestem zakochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie wyglada w takiej szmince:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super i fakt spojrzenie zabojcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż jest prześliczny, moje ulubione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie! bardzo podoba mi się kolor szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, cudowny makijaż i piękne oczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana zapraszam na moją nową stronę i zapisanie się do newslettera link do niej u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo twarzowy ten make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne połączenie kolorów:) ślubne pokaż jakieś:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby delikatny makijaż, jednak bardzo podkreślił niebieską tęczówkę:)
    Dziewczyna ma troche takie hipnotyzujace spojrzenie :)
    Nie można sie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. złoto i czerń duet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie zarówno makijażu jak i koloru ust:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż idealnie dobrany do urody Twojej klientki, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor oczu ma Dziewczyna :)
    Makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż!
    Masz racje Twoja modelka umie się pięknie zaprezentować na zdjęciu.
    Wygląda świetnie na wszystkich ale szczególnie na pierwszym zdjęciu.
    Tak jakby człowieka wzrokiem przeszywała (pozytywnie oczywiście)

    OdpowiedzUsuń