Autumn makeup tutorial

Witajcie , 
po dość długiej przerwie wracam z kolejnym tutorialem makijazowym jaki wykonałam specjalnie dla strony Glam-express.com. 

Makijaż jaki wykonałam można zaliczyć do makijazy w bardzo ciepłej tonacji. Kolor żółty wraz z różowym dodatkowo przyciemniony w zewnętrznym kąciku nadaje zmysłowości i jesiennego charakteru .

Zapraszam na tutorial :
1. Pierwszym krokiem prócz nałożenia bazy jest aplikacja żółtego cienia na całą ruchomą powiekę. 
2. Czerwono-różowym cieniem zakreślam kształt oka i rozcieram go w kierunku brwi oraz cienia zołtego, w rezultacie uzyskałam cień w kolorze pomarańczowy który pokaże nam gdzie aplikować najciemniejszy cień. 
3. Dokładnie rozcieram granice między cieniami. 
4. W załamaniu powieki nakładam cień czarny i szybkimi ruchami rozcieram i mieszam te cienie - dzięki czemu uzyskałam piękny burgundowy kolorek.
5. Na dolnej powiece standardowo nałożyłam czarna kreskę na linię wodną oka oraz ponizej aplikowałam cień z pkt.2 .
6. Czarna kreska na górnej powiece sprawi że oko nabierze kociego charakteru oraz optycznie je powiększy. 

30 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :) Świetnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękny kolor oczu! Ach, ileż ja bym dała za taką tęczówkę... Mam tak ciemne oczy, że nawet soczewki nie są w stanie ich rozjaśnić...
    Pozdrawiam,
    WingsOfEnvy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy makijaż ale kolory raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż niebanalne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy, ślicznie zblendowany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny make-up . Taki odważny, z pazurem, a za razem bardzo kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale odważne kolory! super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne... moje ulubione kolory ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny :) Świetne i odważne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten żóły cień jest ideaaaaalny!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny :O

    http://gumijagoda.blogspot.com/2014/10/black-beanie-nike-dunk-sky-hi.html
    Zapraszam ! jeśli możesz kliknij w pogrubione napisy na końcu notki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba to zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach mocne oko- to lubię. :)
    Pięknie malujesz ja wciąż się uczę no cóż ćwiczenie czyni mistrza jak mawiała moja Pani od matmy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu sialiczny makijaż:) Kojarzy mi się ze słońcem:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie wpadłabym na takie połączenie kolorów, bo jest dość nieoczywiste. Ale wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolorki cieni :) A wykonanie makijażu jak zwykle perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kolorki i bardzo fajny pomysł jak i dobre wykonanie :) super! :)
    pozdrawiam :) i zapraszam do mnie: www.paulyenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. My site is http://www.tipsforbeautyandmakeup.com and Id like to exchange links with you. Thank you!

    OdpowiedzUsuń