ELITTE MAT od Vipera Cosmetics

Witam, 
dzisiaj zoom na pierwszy produkt z paczki Ambasadorskiej Vipera Cosmetics jakim jest matowa pomadka w sztyfcie w kolorze soczystej pomarańczy. 




 Jest to kolor dość modny w ostatnim sezonie dlatego bardzo sie ucieszyłam widząc ją w swojej paczuszce.
Zapraszam na recenzję tego produktu i poznania mojej opinii która opiera się na własnych obserwacjach nie na fakcie bycia Ambasadorką. 

Pomadka jaką posiadam jest w kolorze pomarańczy o numerze 101 Sun Beam - dość soczysty matowy kolor,idealny do makijaży wieczorowych jak i dziennych. Absolutny must have w każdej kosmetyczce. 
Bardzo solidne zamykanie, matowy trzonek oraz "zakrętka" - wszystko jak najbardziej na plus.

Sztyft natomiast jest bardzo twardy, nie łamie się ani nie topi podczas wyższych temperatur (w pokoju itp.), jednak podczas nakładania jej na usta staje się idealnie miękka .
Moje usta bywają często spierzchnięte, popękane a to przez to że rzadko o nie dbam i po prostu wołają o pomoc. Na szczeście prócz pomadki w paczce otrzymałam balsam pielęgnujący do ust dlatego dwufazowa pielęgnacja na pewno dużo im pomoże. Tymczasem muszę wspomnieć, że pomimo to iż pomadka ma matową postać nie podkreśla suchych skórek - to dość ważna zaleta ponieważ żadna z nas tak naprawde tego nie znosi a jak wiadomo produkty matowe czy to cienie czy właśnie pomadki lubią podkreślać to czego nie chcemy.
  Jak można zauważyć na powyższym zdjęciu, kolor jest bardzo intensywny i lekko neonowy w dziennym świetle. (Zdjęcia robione bez flesza dlatego kolor wygląda identycznie na żywo).  Krycie również zasługuje na uwagę ponieważ usta już za pierwszą warstwą są doskonale pokryte.
Trwałość - według mnie i wielu z Was to największy atut kosmetyku np. do ust. W tym przypadku trwałość jest dość wysoka - do 4 godzin bez poprawek a to naprawdę bardzo dużo. Oczywiście osoby spożywające napoje, pokarmy skrócą trwałość pomadki ale nie tylko tej a każdej innej :) 

Podsumowując,
pomadka Elitte Mat 101 Sun Beam posiada kolor dla mnie idealny i sprawuje się doskonale w wielu warunkach. Dopasowuje się do wielu makijażowych kreacji nadając niesamowitego efektu. Trwałość idzie w parze z jakością a cena jest bardzo atrakcyjna bo zaledwie 12,49 zł za sztukę i tak naprawdę na każdą kieszeń. 
Z czystym sercem mogę polecić tą pomadkę ponieważ spełniła wszystkie moje oczekiwania.
Niebawem pokażę makijaż z jej użyciem więc zobaczycie ja w "akcji". 

Link do produktu : http://www.viperasklep.pl/1618-vipera-pomaraczowa-matowa-szminka-elitte-matt-101-sun-beam.html

Pozdrawiam

P.S. Uciekam na Wasze blogi bo mam spore zaległości i mam nadzieję je nadrobić :)

22 komentarze:

  1. Lubie te pomadki za to ze sa matowe ale nie wysuszaja az tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor a sama pomadka ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolorek, będę musiała spróbować szminek z vipery ;)

    http://nefri-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tych pomadkach, chyba sobie poogladam je na internetach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze ale ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda ślicznie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolor, dopisuję do listy zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor tej szmineczki na pięknych ustach wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor :D miałam kiedyś jedna szminke tej marki i była porażka, ale serie się zmieniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się efekt :-) fajny kolor i za taką cenę można trochę poeksperymentowac z kolorami

    OdpowiedzUsuń
  11. Gocha jakie apetyczne ustka :))) Mrrr :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę na jakiś ciemny kolor z tej serii <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju, kolorek ponad wszystko <3 !

    OdpowiedzUsuń
  14. Już któryś raz widzę te pomadki w necie, muszę się w końcu na jakąś skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda ślicznie, chętnie bym przygarnęła taką do moich zbiorów!

    OdpowiedzUsuń