Glamour makeup z Glazel Visage

Witajcie, 
w tym poście zaprezentuję klasyczny przykład makijażu wieczorowego z użyciem wieżyczki GLAMOUR Glazel Visage. 
Makijaż wykonany dla Beatki, która za każdym razem wygląda olśniewająco. 
Od dłuższego czasu zbieram sie do publikacji serii postów z makijażami na modelkach, jednak cos marnie mi to wychodzi :)
Pokażę Wam moje spojrzenie na makijaże smoky ze złotem. 


W tym makijażu użyłam wyżej wspomnianą wieżyczkę Glazel Visage, a konkretnie cień złoty przypominający cień Utopia Makeupgeek. 
Cała wieżyczka jest w bardzo ciepłej tonacji, zawiera kilka odcieni złota, miedzi, bordo oraz czarny. Znacie ja zapewne bardzo dobrze bo wiele dziewczyn juz je opisywało. Jak na markę Glazel przystało produkt jest bardzo dobrej jakości a intensywność barw cieszy nie tylko mnie ale i moje klientki. 
Poniżej zaprezentuję makijaz w kilku odsłonach, mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu :)

 

Mam nadzieję, że kiedys będę miała najnowszą wieżyczkę Glazel Cameleon o tym jak sie prezentuje zapraszam do kliknięcia w link : https://www.facebook.com/glazelvisage/photos/a.151953271494267.28620.151926044830323/833674669988787/?type=1&theater

Serdecznie polecam !

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż. Powiem Ci, że bardzo podoba mi się połączenie złota i czerni. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie połączenie kolorków :D Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny make up, przepiękna modelka, idealne kreski, ach i och! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż, też mam wieżyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WYkonanie perfekt, ja uwielbiam ta wieżyczke :))) Jest świetna, te złotka powalaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż:) W jakiej cenie są wieżyczki Glazel?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż! Każdy Twój makeup jest idealnie dopracowany! Wieżyczkę mam i bardzo lubię :)
    Buziaki Gosiu :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny Gosiu :) Poluje na te wieżyczki od jakiegoś czasu muszę w końcu się w nie zaopatrzyć, bo jak oglądam to zawsze podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bosko , tw wiezyczki to cuuda

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż, to złotko jest cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż, ja nie mam żadnych zdolności do malowania siebie ani kogoś:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam się od jakiegoś czasu nad tymi wieżyczkami ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzą mi sie te wierzyczki. Teraz jak maluje na sesje bardzo by mi sie przydały!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż ! Bardzo pasuje klientce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny makijaż uwielbiam twoje roztarcia, dymki itd,wieżyczka moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny! i pięknie podkreśla niebieskie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię do Ciebie zaglądać ;) makijaże są bajeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. planuję zakup tej wieżyczki, makijaż cudowny, zdecydowanie przyciąga wzrok. bardzo estetyczny a takie lubie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta wieżyczka i makijaż cudo :)

    OdpowiedzUsuń