Paczka Ambasadorska Vipera Cosmetics

Witam, dzisiaj zaprezentuje paczkę ambasadorska jaka otrzymałam wraz z 9 pozostałymi dziewczynami do testów. 







Wybór Ambasadorek opierał się o recenzje na blogach oraz unikatowy i tematyczny makijaż jako zgłoszenie konkursowe.
Oto jak prezentowała sie moja paczka - zaznaczam że każda z nas miała troszkę inny zestaw :)


PUDER PRASOWANY
CIENIE TRIO
BŁYSZCZYK DO UST
PODKŁAD HD
BALSAM DO UST
MATOWA POMADKA DO UST
SZAFIROWY TUSZ DO RZĘS
FARBKI DO TWARZY
ROZŚWIETLAJĄCY KOREKTOR
RÓŻ DO POLICZKÓW
BŁYSZCZYK + CIEŃ DO BRWI
Zadań troszeczkę mam , ponieważ muszę wykonać 4 makijaże z powyższymi produktami oraz 7 recenzji - ciekawe co przypadnie mi do gustu ? :)
Jak Wam się podoba zawartośc ?


Zapraszam do sklepu Vipera Cosmetics gdzie możecie zrobić zakupy :)

21 komentarzy:

  1. Ciekawe jak sie spisze podkład i matowa szminka : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zawartość paczuszki :) Czekam na recenzję podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa ostatnich cieni i błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak się sprawdzi szafirowy tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw cieni Ci się trafił:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulki :) fajny zestaw kosmetyków :P
    Jestem ciekawa tego tuszu do rzęs jak wygląda na rzęskach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczka :) ja jestem ciekawa podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, jaka bedzie ta nastepna. i czy sie zdeecyduja na jej wysylke. pewnie jak tak, bedzie w niej multum cieni haha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super:) Miałam kiedyś taki korektor w sztyfcie:) Jak zostałaś ambasadorką?

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej ciekawi mnie podkład

    Pozdrawiam i zapraszam na DIY paznokcie akrylowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorówka mega <3 zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudeńka! Gratuluję wygranej, bo makijaż był jak zawsze piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam, ze firma bardziej się postara ponieważ nie widzę tu kultowych kosmetyków, które są godne polecenia. No cóż... powodzenia w tworzeniu, jednak z Twoim talentem na pewno powstaną cuda ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  14. wielkie gratulacje, wybrali odpowiednią osobę :-)

    OdpowiedzUsuń